coinex
راهنمای خرید تکراتو

با اولین گوشی 5.5G جهان آشنا شوید؛ اوپو فایند ایکس 7 اولترا Satellite Edition عرضه شد

اولین گوشی 5.5G جهان که به سیستم ارتباط ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند، به طور رسمی به بازار عرضه شد. امروز، اوپو شروع به فروش Find X7 Ultra Satellite Edition را در بازار چین کرد. این نمونه از مدل Find X7 Ultra، اولین گوشی است که قابلیت اتصال به شبکه 5.5G را داراست و همچنین قادر به برقراری ارتباط از طریق ماهواره نیز هست. این سیستم ارتباط ماهواره‌ای امکان برقراری تماس و ارسال پیام را برای کاربران فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

Find X7 Ultra Satellite Edition اولین گوشی 5.5G جهان است

قیمت این گوشی جدید اوپو به 7.499 یوان چیزی در حدود 1.036 دلار اعلام شده. اوپو فایند ایکس 7 اولترا Satellite Edition با حافظه 16 گیگابایتی رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در سه رنگ آبی، قهوه‌ای و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد.

استفاده از شبکه 5.5G، امکانات بهبود یافته‌ای نسبت به 5G فراهم می‌کند، از جمله افزایش سرعت و کاهش تاخیر که منجر به دانلود سریع‌تر و پخش بی‌وقفه محتواهای آنلاین می‌شود.

علاوه بر پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای و شبکه 5.5G، سایر ویژگی‌های Find X7 Ultra Satellite Edition با نسخه‌ی معمولی یکسان است. این گوشی از صفحه‌نمایش 6/82 اینچی OLED با لبه‌های خمیده، وضوح 3.168 در 1.440 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات برخوردار است.

بهترین گوشی اوپو Find X7 Ultra Satellite Edition با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. یکی از این دوربین‌ها از حسگر جدید سونی بهره می‌برد و دارای دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) است.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر