coinex
راهنمای خرید تکراتو

با نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3 شیائومی، جادو را تجربه کنید

شیائومی اعلام کرده است که پیش‌فروش نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3 در بازار چین آغاز شده است. این نسخه ویژه با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد و با طراحی منحصر به فرد خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.قاب پشتی نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3 با نمادهای معروف هاگوارتز و هری پاتر تزئین شده‌اند که برای طرفداران کتاب جی.کی.رولینگ جذاب خواهد بود. ماژول فلش LED آن نیز با طرحی که به زخم‌های هری پاتر اشاره دارد، جلوه ویژه‌ای به آن بخشیده است. اما بایستی ذکر شود که جزئیات فنی این گوشی، بجز این تغییرات ظاهری، با نسخه استاندارد یکسان است.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3

نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3 از پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره می‌برد که در بهترین تنظیمات همراه با 16 گیگابایت رم LPDDR5X و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 عرضه می‌شود. این گوشی با یک صفحه‌نمایش در ابعاد 6/67 اینچی و وضوح 2712 در 1220 پیکسل (1.5K) و نرخ نوسازی 120 هرتز به فروش می‌رسد.

نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3

همچنین به یک دوربین 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز شده که هر لحظه را با جزئیات شگفت‌انگیز به تصویر می‌کشد. این دوربین با استفاده از سیستم پیشرفته‌ی استقرار تصویر اپتیکی (OIS) و استقرار تصویر الکترونیکی (EIS)، تضمین می‌کند که همه‌ی عکس‌ها و ویدیوها، واضح، روشن و بدون افت فشار حرکتی باشد. علاوه بر این، با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، می‌توانید عکس‌های سلفی شگفت‌انگیزی بگیرید که شایسته‌ی هر آلبوم عکس جادویی است.

نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3

باتری که انرژی گوشی ردمی توربو 3 هری‌پاتری را تامین می‌کند 5000 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ 90 وات خواهد بود. بعلاوه اینکه Redmi Turbo 3 با رابط کاربری HyperOS عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر