coinex
راهنمای خرید تکراتو

حمله ایران به اسرائیل آغاز شد؛ موشک‌ها به اسرائیل رسیدند [به‌روزرسانی خواهد شد]

روابط عمومی سپاه پاسداران از آغاز حمله ایران به اسرائیل خبر داد. تاکنون اخبار و گزارش‌های متعددی از منابع خبری گوناگون منتشر شده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

آخرین اخبار حاکی از آن هستند که تعدادی از پهپادها به اسرائیل رسیدند. آژیرهای خطر در شمال اسرائیل به‌خاطر حمله موشکلی حزب‌الله به صدا درآمده‌اند.


کاخ سفید اعلام کرد که از اسرائیل حمایت خواهد کرد. پدافندهای آمریکا در خاک عراق، تعدادی از پهپادهای ایرانی را مورد اصابت قرار دادند.


موج چهارم پهپادها به سوی اسرائیل شلیک شدند.


گزارش‌ها از صف طولانی شهروندان در تهران و اسرائیل در پمپ بنزین‌ها خبر می‌دهند. به گزارش تسنیم: مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تأکید بر اینکه «موجودی سوخت جایگاه‌ها و مخازن ذخیره تکمیل است»، گفت: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند.


جنگنده های آمریکایی و رژیم اشغالگر اسرائیل تعدادی از پهپادهای ایرانی را سرنگون کردند.


مقامات اسرائیلی اعلام کرده‌اند که حمله ایران به اسرائیل بدون پاسخ نمی‌ماند.


به گزارش شبکه 13 اسرائیل، مقامات آمریکایی از اسرائیلی‌ها خواستند پیش از هرگونه واکنش به حمله ایران، با دولت ایالات متحده گفتگو کنند.


نیویورک تایمز از قول مقامات اسرائیلی نوشت: انتظار می‌رود جولان و یک پایگاه هوایی در صحرای نقب، هدف حمله ایران باشد.

ای بی سی نیوز به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی نیز نوشت: ایران فقط پایگاه‌های نظامی را هدف قرار می‌دهد.


یک منبع آگاه در نیروهای مسلح: نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی به رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود. هشدارهای لازم پیش از عملیات، به اردن و کشورهای منطقه داده شده است.


نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد: پاسخ نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود. موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد.

با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند.


فارس از قول یک منبع آگاه: حمله ایران در چند مرحله طراحی شده و در هر مرحله به اقتضای شرایط شدیدتر از مرحله قبل خواهد بود.


تعداد زیادی موشک بالستیک ایرانی در آسمان رژیم صهیونیستی اسرائیل، اورسلیم دیده شدند. سامانه پدافند هوایی اسرائیل این موشک‌ها را رهگیری کردند. صدای آژیر خطر در اورشلیم به صدا درآمد.


اطلاعیه ارتش اسرائیل برای جبهه داخلی: ایران دقایقی پیش چندین موشک [کروز] به ما شلیک کرده؛ آماده باشید

دانیل هاگاری در بیانیه‌ای که برای جبهه داخلی منتشر کرد گفت: دقایقی پیش ایران چندین موشک [کروز] از خاک خود به سوی اسرائیل شلیک کرده و از شما میخواهم که در حالت آماده‌باش باشید و بر اساس دستورات فرماندهی جبهه داخلی عمل کنید. هر منطقه‌ای تهدید شود، آژیر خطر آن را اعلام میکند. یادآوری میکنم که فارغ از مکان تهدید، شما به منطقه امن بروید و حداقل ده دقیقه آنجا بمانید. هم‌اکنون جنگنده‌ها در آسمان هستند و آماده مقابله با تهدیدات هستند شاید صدای انفجار یا اصابت موشکها را بشنوید.


موج جدیدی از موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی رسیدند. سامانه پدافند هوایی در حال رهگیری این پهپادهاست.


منابع مطلع: آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال کمک به اسرائیل هستند و با پهپادها و موشکهای ایران مقابله می‌کنند.

شماری از صداهای انفجار که در سوریه شنیده‌شده ناشی از مقابلۀ پدافند آمریکا، انگلیس و فرانسه است.


خبرگزاری فارس نوشت به نقل از کانال ۱۴ تلویزیون اسرائیل گزارش کرد: چند موشک در عراد (۴۵ کیلومتری شرق بئر السبع) در جنوب [اسرائیل] اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است.


اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاه به دولت تروریستی آمریکا درباره هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران هشدار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:
در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران
1 – به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین آ مریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تاکید می کنیم : هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران را به منشا تهدید، به دنبال خواهد داشت . به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور، در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.


العربیه از به صدا در آمدن آژیر در کنسولگری آمریکا در اربیل خبر داد


ویدیوی اصابت موشک به اسرائیل


شبکه خبر: مهمترین پایگاه هوایی اسراییل در نقب هدف موشک های ایران قرار گرفت


سعدالله زارعی، کارشناس مسائل منطقه در شبکه خبر: همان پایگاه هوایی که هواپیمای اسرائیل بلند شد و سفارت ایران در دمشق را زد، با موشک زده‌ایم.

پایگاهی که هواپیماهای اسراییلی از طریق آن بخش کنسولی سفارت ایران را زدند با موشک هدف قرار گرفت یکی از اهداف حمله به پایگاه هوایی بود که اسراییلی‌ها از طریق آن بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را مورد اصابت قرار دادند تصاویر حاکیست که ضربات سنگینی به این پایگاه وارد شده


خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع عبری: آتشبار گنبد آهنین و فلاخن داوود در «تل‌آویو» تمام شده است


حمله ایران به اسرائیل

ساعاتی پیش، اخباری مبنی بر آغاز حمله پهپادی ایران به اسرائیل از سوی رسانه‌های اسرائیلی منتشر شد. پس از آن، منابع داخلی نیز این اخبار را تایید کردند.


به گزارش کانال 12 اسرائیل، پهپادهای ایرانی (موج اول) ساعت 2:00 به اسرائیل می‌رسند. این شبکه همچنین خبر داد که پس از پهپاد‌ها، موشک‌های کروز نیز به سوی اسرائیل پرتاب شدند.


به گزارش الجزیره، تعداد زیادی از جنگنده‌های اسرائیلی در شمال اسرائیل به پرواز درآمده‌اند.

منابع خبری اعلام کردند که حزب‌الله لبنان با پهپادهای انتحاری سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل در تل‌نعمه را هدف قرار داده است.

به گفته‌ی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، حمله ایران احتمالا تا چند ساعت ادامه خواهد داشت.

نیویورک تایمز نیز گزارش کرده که ایران احتمالا از موشک‌های مافوق‌صوت استفاده می‌کند.

نیویورک تایمز از قول مقامات نظامی اسرائیل گفت: اسرائیل پایگاه‌های نظامی را تخلیه کرده، هواپیماها را به پرواز درآورده و پدافند هوایی را در حالت آماده باش قرار داده است.

ای‌بی‌سی نیوز از قول یک مقام آمریکایی: انتظار می رود علاوه بر پهپادها، موشک هایی از ایران، جنوب لبنان و شاید از یمن به سوی اسرائیل شلیک شود.


هشدار وزیر دفاع دفاع ایران: به هر کشوری که حریم هوایی یا خاک خود را برای حمله ایران باز کند، قاطعانه پاسخ خواهیم داد.


ای بی سی نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرده که احتمالا 400 الی 500 پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.


ویدیویی از موشک‌های ایرانی در آسمان بصره


بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی ! در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد امروز ( یکشنبه 26 فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه ی شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به‌زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر