coinex
راهنمای خرید تکراتو

هواوی عصر جدیدی را با گوشی‌های هوشمند Pura (پورا) آغاز می‌کند

با اتمام سری محبوب P پس از یازده سال، اکنون دوره جدیدی با معرفی سری گوشی‌های هوشمند Pura (پورا) آغاز شده است. این نام که برگرفته از زبان زیبای اسپانیایی است به صورت “پیو روآ” (piu rua) تلفظ می‌شود.معرفی گوشی‌های هوشمند پورا توسط هواوی نشان از تعهد این برند به نوآوری دارد. این سری هوآوی نقطه مبنای قدرتمندی را به نمایش می‌گذارد و کاربران را به پیگیری شغل‌های خود با اراده و تعهد تشویق می‌کند و با تمرکز بر طراحی زیبا، قابلیت‌های تصویربرداری بی‌نظیر و سبک اصیل، سری پورا قول می‌دهد، زیبایی و نوآوری را در منظره گوشی هوشمند شکل دیگری تعریف کند.

بیشتر بخوانید: 

آغاز دوره‌ی جدید هواوی با سری گوشی‌های هوشمند Pura

به گفته یک پست ویبو توسط اطلاعات‌دهنده Digital Chat Station، سری پورا 70 شامل دستگاه‌های متعددی مانند هوآوی پورا 70، پورا 70 پرو، پورا 70 پرو پلاس و پورا 70 اولترا خواهد بود. نسخه اولترا احتمالا  نسخه هنری این مجموعه و با پیکربندی مشابه مدل پرو پلاس خواهد بود.

هرچند که این مدل طراحی بهتری خواهد داشت اما باید در نظر داشت که مدل پرو و پرو پلاس به طور اساسی در بخش‌هایی مانند عمر باتری و عکاسی متفاوت ارائه خواهند شد.

در عین اینکه اطلاعات زیادی درباره‌ی قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه از سری گوشی‌های هوشمند مدل پورا 70 منتشر نشده، فروشگاه‌های آفلاین اقدام به فروش این محصول در حالت پیش‌خرید کرده‌اند و متقاضیان و علاقمندان این برند از این فرصت استفاده کرده و آنها را رزرو می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر