coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو T3x 5G با 7.99 میلی‌متر ضخامت، بزرگترین باتری را دارد

ویوو قصد دارد که گوشی جدید 5G و میان‌رده خود یعنی ویوو T3x 5G را 17 آوریل در هند معرفی کند. اما قبل از اعلام رسمی اطلاعاتی از ویژگی‌های آن را منتشر کرده که نشان می‌دهند این گوشی با قابلیت‌های منحصربه‌فردی تجهیز شده‌اند. تاکنون اطلاعاتی مانند طراحی پشتی، حافظه RAM، فضای ذخیره‌سازی، گزینه‌های رنگی، چیپست و رده قیمتی آن را اعلام کرده است،حالا نوبت به اندازه باتری ویوو T3x 5G می‌رسد که آخرین افشای این برند محسوب می‌شود

بیشتر بخوانید:

مشخصات باتری ویوو T3x 5G

به گفتهٔ برند، ویوو T3x 5G دارای باتری 6,000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. از میان دیگر برند‌ها گلکسی M15 5G و گلکسی F15 5G سامسونگ تنها گوشی‌هایی هستند که از این ظرفیت باتری و در این رنج قیمتی پشتیبانی می‌کنند.

هرچند که هنوز پشتیبانی از شارژ سریع توسط شرکت توسعه‌دهنده تائید نشده، اما انتظار می‌رود ویوو از شارژ سریع در این مدل از گوشی‌های استفاده کند

ویوو T3x 5G که تنها 7.99 میلی‌متر ضخامت دارد، نازک‌ترین گوشی است که به باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده‌ است. بعلاوه اینکه، تأیید شده دستگاه مذکور 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت.

ویوو T3x 5G در دو رنگ سبز سیدی و برگ شیرین قرمز در دسترس خواهد بود. با اینکه این گوشی را به قیمت کمتر از 15,000 روپیه (~179 دلار) تبلیغ می‌کنند، برند ادعا می‌کند که نسخه 8 گیگابایت + 128 گیگابایت آن با قیمت کمتر از 17,000 روپیه (~203 دلار) عرضه خواهد شد. این نشان می‌دهد که ممکن است چند نسخه از این گوشی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر