coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی گوشی هوشمند 14 Civi را معرفی می‌کند [+مشخصات]

شیائومی به زودی مدل جدیدی از گوشی هوشمند 14 Civi را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود با دریافت گواهی TUV راه‌اندازی این سری از گوشی‌های هوشمند به زودی آغاز شود.گوشی هوشمند Xiaomi Civi 4 Pro اخیراً در چین معرفی شد. گوشی‌های هوشمند سی‌وی 4 پرو با طراحی جذاب و مشخصات قابل توجه مانند سیستم‌ دوربین دوگانه در قسمت سلفی و استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8اس نسل 3 دوره‌ی جدیدی از گوشی‌های پرچمدار را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات گوشی هوشمند 14 Civi

هنوز شیائومی اطلاعاتی درباره‌ی معرفی رسمی محصول جدیدش فاش نکرده با اینحال، شایعات نشان می‌دهند که این برند به زودی آن را در هند تحت نام Xiaomi 14 Civi معرفی خواهد کرد.

گوشی هوشمند 14 Civi با شماره‌های مدل “24053PY09C” و “24053PY09I” شناسایی شده که با  شماره‌های Xiaomi CIVI 4 Pro مطابقت دارد. بر همین اساس می‌توان با اطمینان گفت که این دستگاه به زودی به بازار هند ورود خواهد کرد. از طرفی عدم وجود پسوند G نشان از این دارد که احتمالا این نسخه، عرضه بین‌الملل نخواهد داشت.

شیائومی گوشی هوشمند 14 Civi را معرفی می‌کند

Xiaomi Civi 4 Pro دارای صفحه نمایش AMOLED 6.55 اینچی با لبه‌های منحنی است که رزولوشن تا 1.5K، نرخ تازه‌سازی 120Hz و روشنایی 3000 نیت فراهم می‌کند. قسمت خوب این دستگاه دوربین‌های سلفی دوگانه است که از دوربین سلفی دوگانه با لنز اصلی 32 مگاپیکسل و لنز فوق‌عریض 32 مگاپیکسل تشکیل می‌شوند دوربین عقب توسط Leica توسعه یافته و شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسل OmniVision OV50E با OIS، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسل با زوم اپتیکی 2 برابر می‌شود.

با توجه به Snapdragon 8s Gen 3، این گوشی شامل RAM LPDDR5x، حافظه UFS 4.0 و باتری 4،700mAh با شارژ سریع 67W  است که به نظر مجموعه‌ای از بهترین‌های میان‌رده را رقم می‌زنند. ویژگی‌های دیگری نیز در گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi 14 Civi وجود دارد که شامل اسکنر اثرانگشت در صفحه نمایش، چارچوب فلزی، واحد تخلیه حرارت، IR بلستر و موتور خطی می‌شوند

ناگفته نماند که این دستگاه بر روی سیستم عامل مبتنی بر HyperOS Android 14 اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر