coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه قرمز خورشیدی گوشی وان پلاس 11R رونمایی شد [+مشخصات و قیمت]

وان پلاس به تازگی از مدل جدیدش یعنی گوشی وان پلاس 11R رونمایی کرده که لباسی به رنگ قرمز بر تن دارد. این نسخه از گوشی دارای یک پنل پشتی از جنس چرم گیاهی است که به آن زیبایی خاصی یخشیده و حسی لطیف مانند برگ گل را القا می‌کند.این نسخه از گوشی با کانفیگ‌های مختلف ارائه شده است. ابتدا با نسخه پیشرفته‌تر که دارای 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، معرفی شد، اما حالا وان پلاس مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را به مشتریان هندی عرضه کرده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس 11R

قیمت این نسخه از گوشی نیز در حدود 32.999 روپیه (معادل 395 دلار) تعیین شده که با توجه به امکانات و ویژگی‌های آن، یک پیشنهاد مناسب به نظر می‌رسد.

OnePlus 11R با نمایشگری بزرگ 6.74 اینچی با فرکانس 120 هرتز اولد و وضوح +Full HD عمل می‌کند. این نمایشگر از فناوری HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای ویدیوها و بازی‌های خود را ارائه می‌دهد.

در دل OnePlus 11R، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با انرژی باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی قرار دارد که با شارژ سریع 100 وات، تجربه‌ای بی‌نظیر از استفاده را به کاربران ارائه می‌دهد.

همچنین، این گوشی دارای یک سامانه دوربین سه‌گانه که شامل دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جذاب آن می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلوتوث 5/3 و بلندگوهای استریو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر