coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی F55 سامسونگ نسخه ری‌برند شده‌ گلکسی M55 است

بعد از گذشت چند ماه از عرضه یک گوشی هوشمند سری M، سامسونگ به طور معمول یک نسخه از آن را با نام تجاری F معرفی می‌کند. حالا که گلکسی M55 به تازگی عرضه شده، این شرکت نیز همین کار را انجام داده و گوشی گلکسی F55 سامسونگ را معرفی کرده است. ماه گذشته، سامسونگ وجود گوشی گلکسی F55 را تأیید کرده بود و اکنون با شروع فرآیند گواهی‌نامه‌دهی گوشی در پلتفرم‌های مختلف، این محصول را آماده بهره‌برداری کرده است.


بیشتر بخوانید: 


سایت 91Mobiles موفق شده است گوشی گلکسی F55 سامسونگ را در فهرست گوگل پلی تشخیص دهد. این نه تنها نشان ‌دهنده  این است که نسخه F از گلکسی M55 به زودی عرضه می‌شود، بلکه جزئیات کلیدی این گوشی آینده را نیز فاش می‌کند.

براساس این جزئیات، گلکسی F55 دارای صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی پلاس، پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1، 8 گیگابایت حافظه RAM و قابلیت اتصال به شبکه 5G است که مجموع همه‌ی آنها، این دستگاه را احتمالا در دسته‌بندی بهترین گوشی های میان رده 2024 قرار خواهد داد. همچنین این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 و احتمالاً با نسخه One 6.1 که به تازگی منتشر شده اجرا می‌شود.

گلکسی F55 سامسونگ نسخه ری‌برند شده‌ گلکسی M55 است

این مشخصات نشان می‌دهند که گلکسی F55 سامسونگ به احتمال زیاد یک نسخه ری‌برند شده از گلکسی M55 خواهد بود. ویژگی‌های دیگر این دستگاه ممکن است شامل یک صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 6.7 اینچ، یک ست دوربین سه‌گانه در پشت با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک حسگر التراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 50 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ 45 وات، Wi-Fi6، بلوتوث 5.2 و اسکنر اثرانگشت زیر نمایش است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر