coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو اردیبهشت 1403 ؛ آخرین قیمت خودروهای فونیکس و MVM

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو اردیبهشت 1403 در یک جدول ویژه اعلام شد. در این جدول لیست خودروهای فونیکس و MVM به همراه قیمت به ‌روز مشاهده می‌شود.

هرماهه شرکت‌های خودروسازی ایرانی (چه دولتی و چه خصوصی) قیمت محصولات خود را به‌روز کرده تا مشخص شود که نرخ دلار چه تأثیری بر روی محصولاتشان داشته است. البته در همین منوال، فقط قیمت دلار نیست که بر قیمت خودرو در ایران اثرگذار است و در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که خودروسازان به بهانه‌های مختلف مانند قیمت‌گذاری دستوری و غیره، قیمت محصولاتشان را افزایش می‌دهند.

در جدیدترین قیمت‌های اعلامی محصولات خودروسازان، قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو اردیبهشت 1403 اعلام شده است که شامل محصولات هردو برند این خودروساز (فونیکس و MVM) می‌شود. در جدول قیمت محصولات مدیران خودرو که در ادامه مطلب خواهید دید، مدیران خودرو برای هر خودرو طرح اکسترا سرویس خود را نیز که شامل گارانتی و خدمات دوره‌ای می‌شود نمایش داده است. پس برای خرید محصولات مدیران خودرو، علاوه‌بر قیمت باید نگاهی هم به خدمات پس از فروش مدیران خودرو در طرح اکسترا سرویس داشته باشید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 2 اردیبهشت 1403

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو اردیبهشت 1403 اعلام شد

نرخ دلار از ماه پیش نوسانات شدیدی داشته و قیمت خودرو نیز به طبع آن کم یا زیاد می‌شود. مدیران خودرو به عنوام یک خودروساز خصوصی، قیمت محصولات مونتاژی‌اش را مطابق با نرخ دلار تعیین می‌کند. در اردیبهشت 1403 اولین شرکتی که ثیمت محصولاتش را به‌روز کرده، مدیران خودرو است و می‌دانیم که این شرکت محصولات دو برند فونیکس و ام وی ام را در کشور مونتاز می‌کند.

قیمت کارخانه محصولات MVM و فونیکس همراه با حزئیات طرح اکسترا سرویس مدیران خودرو در جدول زیر به صورت کاملاً شفاق آمده است:

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو اردیبهشت 1403

نکته: ممکن است به دلیل نوسانات دلار، قیمت این محصولات نیز در ماه جاری تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو چیست؟ آیا تغییر قیمتی نسبت به ماه گذشته مشاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر