coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی جدید گوشی پورا 70 اولترا هواوی، آیفون را ناک‌اوت کرد

به گزارش Huawei Central، هوآوی به پیام‌رسانی و تماس‌هایی در دسترس کاربران پورا 70 اولترا قرار دارد، ویژگی مرتبط با ماهواره را نیز اضافه کرده است. این ویژگی که حتی در گوشی‌های آیفون نیز وجود ندارد، به کاربران اجازه به اشتراک‌گذاری تصاویر ثبت شده را با استفاده از ارتباط ماهواره‌ای حتی اگر هیچ سیگنالی وجود نداشته باشد، می‌دهد.هواوی با وجود تمام تحریم‌هایی که علیه آن اعمال شده دست از نوآوری بر نمی‌دارد. در تاریخ 7 سپتامبر 2022، هوآوی در واقع اولین شرکتی بود که اتصال به ماهواره را در یک گوشی هوشمند ارائه داد. قبل از اینکه آیفون 14 معرفی شود ویژگی “کمک فوری از طریق ماهواره”، تنها گوشی‌های Mate 50 و Mate 50 Pro هواوی امکان استفاده از پیام‌های متنی کوتاه و مسیریابی از طریق ماهواره با استفاده از شبکه ماهواره‌ای BeiDou چین را فراهم می‌کردند.


بیشتر بخوانید: 


ویژگی جدید گوشی پورا 70 اولترا هواوی

نوآوری با مدل Mate 60 Pro سال گذشته ادامه یافت که به کاربران امکان مکالمه از طریق ماهواره را می‌داد که به دلیل قوانین صادراتی ایالات متحده مدل‌های Mate 60 مجبور شدند از پردازنده Kirin 9000 با فرآیند ساخت 7 نانومتری استفاده کنند. این فرآیند دو نسل عقبتر از A17 Pro با فرآیند ساخت 3 نانومتری است که در واقع پردازنده‌های  iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max را تشکیل می‌دهد

علاوه بر اشتراک‌گذاری تصاویر از طریق ماهواره در پورا 70 اولترا ، کاربران همچنین قادر خواهند بود تا تماس‌های ماهواره‌ای برقرار کرده و پیام‌های متنی را ارسال کنند.  تمامی قابلیت‌هایی که مبتنی بر ماهواره است برای استفاده در مواقع اضطراری تبلیغ می‌شود.

اشتراک گذاری تصاویر از طریق ماهواره در Pura 70 Ultra
اشتراک گذاری تصاویر از طریق ماهواره در Pura 70 Ultra

اشتراک‌گذاری عکس از طریق ماهواره نیازمند نصب نرم‌افزار Changlian بر روی دستگاه‌های فرستنده و گیرنده تصویر است. در صورت عدم نصب این نرم‌افزار، فرد گیرنده به جای تصویر تنها یک متن را دریافت خواهد کرد. از آن جایی که پخنای باند برای ارسال تصاویر از طریق ماهواره محدود است، عکس‌های ارسالی شدیدا فشرده هستند که منجر به این می‌شود که عکس‌ها با اشکال یا کیفیت بسیار پایین ارسال شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود که تنها در مواقع اضطراری از این ویژگی استفاده شود.

یکی از موقعیت‌های اضطراری می‌تواند این باشد که کاربر در مکان ناآشنا با موقعیتی خطرناک روبرو شده و عکسی را ارسال می‌کند که نشان دهد کجاست و نیاز به کمک دارد. این همان قابلیتی است که باید در همه بهترین گوشی های 2024 و بهترین گوشی های سامسونگ 2024 و دیگر برندها نیز موجود شود تا به راستی بتوان این محصولات را یک پیش‌نیاز برای زندگی‌های امروزی دانست.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر