coinex
راهنمای خرید تکراتو

رنگ‌بندی گلکسی Z Flip 6 سامسونگ مشخص شد

در حالی که همه منتظر رونمایی گوشی جدید سامسونگ گلکسی Z Flip 6 هستیم یک منبع معتبر از رنگبندی این گوشی هوشمند پرده برداشته است. پیش‌بینی شده که این محصول در رویداد ویژه Unpacked که در ماه جولای برگزار می‌شود در کنار گلکسی زد فولد 6 و گلکسی رینگ معرفی شود.

راس یانگ یکی از مشاورین قابل اعتماد امروز جزئیاتی از رنگبندی جذاب گلکسی Z Flip 6 منتشر کرده است. بر اساس گفته‌های وی این محصول در 7 رنگ آبی روشن، نعنایی، نقره‌ای، زرد، مشکی، هلویی و سفید عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ با رنگبندی متنوعی که دارد می‌تواند نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.


بیشتر بخواند:


مشخصات گلکسی Z Flip 6

بر اساس گزارش‌های منتشر شده این دستگاه قرار است به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر عرضه این دستگاه با صفحه نمایش 3.9 اینچ یعنی بزرگتر از نسل قبلی خود نیز وجود داشت صفحه نمایش داخلی آن هم باید 6.7 اینچی با لولا بهبود یافته باشد.

این دستگاه از 12 گیگابایت رم بهره برده و مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل بوده که یک دوربین 12 مگاپیکسل فوق عریض در کنار آن قرار گرفته. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی که درون آن قرار گرفته این دستگاه را از 3700 Flip5 متمایز می‌کند؛ البته که انتظار می‌رفت به باتری بهتری مجهز شود، با اینحال و با وجود ویژگی‌هایی که برای این گوشی طراحی شده احتمالا موفق خواهد شد در لیست بهترین گوشی های میان رده 2024 قرار بگیرد.

رنگبندی گلکسی Z Flip 6

رنگببندی که گلکسی زد فلیپ 6 خواهد داشت شامل آبی روشن، نعنایی، سایه نقره ای، زرد، مشکی، هلویی و سفید می‌شود. یانگ می‌گوید، چهار مورد اول در تعداد بیشتر و موارد سوم و آخر در تعداد کمتری عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگ‌بندی گلکسی Z Flip6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر