coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی‌های هوشمند وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو آخرین بروزرسانی را دریافت کردند؛ با آنها خداحافظی کنید

شرکت OnePlus به منظور پایان دادن به دوره پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو ، انتشار آخرین به‌روزرسانی امنیتی را آغاز کرد. این مدل‌ها که در آوریل 2020 عرضه شده بودند، چهار سال بروزرسانی امنتی و سه بروزرسانی سیستم عامل اصلی اندروید را دریافت کرده‌اند؛ که این نشان از تعهد وان پلاس به وعده‌هایش دارد.آخرین به‌روزرسانی با شماره نسخه OxygenOS 13.1.0.587 شامل پچ امنیتی آوریل 2024 اندروید می‌شود و در حال حاضر به کاربران در هند ارسال می‌شود. OnePlus قصد دارد این به‌روزرسانی را به سایر مناطق نیز ارسال کند. هدف اصلی این به‌روزرسانی بهبود امنیت و پایداری سیستم است.


بیشتر بخوانید:

 


گوشی‌های هوشمند وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

وان پلاس پس از آغاز ارسال آخرین بروزرسانی گوشی‌های هوشمند وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

همانطور که احتمالا می‌دانید، ما با انتشار OxygenOS 13.1.0.587، رسما به وعده‌هایمان مبنی بر بروزرسانی‌های OnePlus 8/8Pro عمل کردیم. این سفر برای ما یادآور خاطراتی خوش بود و ما از شما برای حمایت‌های فوق‌العاده‌ای که از ما کردید سپاسگزاریم. ما در این چهار سال با هم قدم به قدم پیش رفتیم.

زمانی که یک گوشی هوشمند دیگر به به‌روزرسانی‌ها پایان می‌دهد، نسبت به حملات و نقض‌های امنیتی آسیب‌پذیرتر نیز می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید گوشی از خانواده وان پلاس را دارید، پیشنهاد می‌شود سری به  مقاله بهترین گوشی های وان پلاس 2024 و بهترین گوشی های وان پلاس 2023 بزنید. 

به عنوان مثال، OnePlus 12 را در نظر بگیرید؛ این گوشی که در لیست بهترین گوشی های 2024 قرار دارد، می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای شما باشد؛ چراکه این مدل با دوربین قوی، عملکرد عالی و عمر باتری شناخته می‌شود؛ به علاوه اینکه دارای شارژ سریع است. با این حال، این مدل نیز نقاط ضعف خود را دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر