coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلت پوکو احتمالا با یک قلم عرضه خواهد شد

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد پوکو بر روی تبلت خود کار می‌کند. حضور این دستگاه در پلتفرم گواهینامه EEC اروپا تائید می‌کند که این دستگاه جدید قطعا تبلت است.

به نظر می‌رسد پوکو برای اولین تبلتش برنامه‌های زیادی دارد. اوایل این ماه قلمی با نام تجاری POCO با شماره مدل 2407CMPBCG در پایگاه داده FCC ظاهر شد. اکنون همان شماره مدل قلم در کنار صفحه کلیدی با شماره مدل 24071KB3FG در فهرست IMDA ظاهر شده است. بر این اساس احتمالا این لوازم جوانبی به صورت اختیاری در کنار محصول عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: مقایسه پوکو X6 با پوکو X5 ؛ رقابت جذاب دو نسل

هنوز در گزارش‌ها اطلاعات بیشتری اعلام نشده اما آنچه واضح است این است که تبلت پوکو که «پوکو تب» نام دارد، می‌تواند نسخه‌ای از Redmi Pad Pro باشد. انتظار می‌رود این تبلت دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با وضوح 2.5K و نرخ رفرش 120 هرتز باشد. این تبلت از پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی داخل این دستگاه جای داده شده.

تبلت پوکو احتمالا یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار می توان به سیستم عامل اندروید 14، جک 3.5 میلی متری صدا و چهار بلندگو اشاره کرد.

به هر حال گرچه هنوز تاریخ عرضه و قیمت تبلت پوکو مشخص نیست اما حضور آن در پلتفرم های مختلف احتمالا از عرضه آن طی چند ماه آینده خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات تبلت پوکو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر