coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی واچ 7 احتمالا با قابلیت کنترل قند خون عرضه می‌شود

مدتی می‌شود که سامسونگ در تلاش است تا ویژگی کنترل قند خود را در گجت‌های پوشیدنی خود بیاورد. به نظر می‌رسد تلاش‌های این غول فناوری به ثمر نشسته و گلکسی واچ 7 به این قابلیت مجهز شود.روز گذشته مشخص شد که گوگل قصد دارد گلکسی واچ 7 را در 10 جولای 2024 (20 تیر 1403) معرفی کند. اکنون کره جنوبی اطلاعات جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد این دستگاه توانایی کنترل قند خون را با خود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: جمعه سیاه بهاری سامسونگ تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد

Hon Pak، معاون رئیس جمهور و رئیس بخش مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال سامسونگ الکترونیکس، با معرفی گلکسی واچ جدید بر عملکرد قابل ملاحظه این کمپانی تاکید کرد. بر اساس اعلام وی سامسونگ برای افزودن این فناوری سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی انجام داده است.

پاک اخیراً با اعضای هیئت پلتفرم Samsung Health در مرکز پزشکی سامسونگ در سئول ملاقات کرد. این جلسات بیشتر بر قابلیت جدید سامسونگ یعنی کنترل قند خون ، دیابت و کاربرد هوش مصنوعی متمرکز بود.

به هر حال آنطور که مشخص است گلکسی واچ 7 به عنوان یکی از بهترین ساعت هوشمند سامسونگ  می‌تواند قند خون را کنترل کند؛ اما احتمالا سامسونگ به دلیل ملاحظات قانونی، این ساعت هوشمند را به جای یک دستگاه پزشکی به عنوان یک دستگاه الکترونیکی معرفی کند.

به نظر می‌رسد که گلکسی رینگ نیز به عنوان اولین حلقه هوشمند این شرکت که اواخر امسال عرضه می‌شود، از این قابلیت بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی واچ 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر