coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو ایکس فولد 3 پرو (Vivo X Fold 3 Pro) به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد

شرکت ویوو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی تاشو جدید خود، ویوو ایکس فولد 3 پرو در سطح جهانی است. این گوشی قبلا در کشور داخلی شرکت سازنده، یعنی چین، عرضه شده است.

جدیدترین گوشی تاشو ویوو، X Fold 3 Pro، پس از دریافت گواهینامه‌های لازم در وب‌سایت‌های نظارتی مختلف، حالا برای عرضه در سطح بین‌المللی آماده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عرضه جهانی ویوو ایکس فولد 3 پرو نزدیک است

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو که در اوایل ماه گذشته در چین معرفی شد، اکنون در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلف از جمله Bluetooth SIG ،TKDN و BIS با شماره مدل V2330 ظاهر شده است.

ویوو ایکس فولد 3 پرو

گواهی Bluetooth SIG پشتیبانی از بلوتوث 5.4 را تأیید کرده و گواهی TKDN نیز گزینه‌های اتصال برای سازگاری با شبکه‌های جهانی را فاش کرده است. قابل ذکر است که نسخه پایه این گوشی یعنی X Fold 3 در بازار جهانی جایی نخواهد داشت، این مسئله نشان‌دهنده تمرکز ویوو بر بازار محصولات برتر و پریمیوم است.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی درباره تاریخ عرضه منتشر نشده، با این حال، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه در ماه‌های آینده در سطح جهانی عرضه شود. در ادامه مروری بر مشخصات این گوشی جذاب خوهیم داشت.

مشخصات ویوو ایکس فولد 3 پرو

ویوو X Fold 3 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی OLED با وضوح 2480 در 2200 پیکسل است. صفحه نمایش داخلی اندازه‌ای حدود 8.03 اینچ داشته و از وضوح 2748 در 1172 پیکسل پشتیبانی می‌کند. هر دو نمایشگر دارای فناوری LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 4500 نیت هستند. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک جهت حفظ امنیت کاربران داخل نمایشگر قرار گرفته است.

ویوو ایکس فولد 3 پرو

این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز شده و از یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی انرژی می‌گیرد.

تنظیمات دوربین شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز OV50H) با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و فاصله کانونی 70 میلی‌متر و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌شود. برند ویوو در این گوشی از تراشه تصویربرداری V3 اختصاصی خود جهت بهبود کیفیت تصاویر استفاده کرده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G، بلندگوی استریو و صدای Hi-Fi، وای‌فای 7 و همچنین NFC اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو ایکس فولد 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر