coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری نوا 13 هواوی احتمالا با تراشه Kirin 9010 و پشتیبانی از اتصالات ماهواره‌ای عرضه شوند

به تازگی هوآوی مدل‌های فلگشیپ سری Pura 70 را در چین معرفی کرد. با اینحال گزارش‌ها خبر می‌دهند که این شرکت با تمرکز بر سری نوا 13 قصد دارد آنها را در ماه ژوئن عرضه کند.با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط افشاگر Fixed Focus Digital، گفته که احتمال دارد هوآوی نوا 13 پرو و نوا 13 الترا با  همان  تراشه Kirin 9010که در سری گوشی‌های پورا70 وجود دارد، معرفی شوند. علاوه بر این گوشی‌های پرچمدار سری Pura و Mate هوآوی از برندینگ تصویربرداری XMAGE استفاده می‌کنند که احتمالا مدل‌های پرو و اولترای نوا 13  نیز از همین برند برای تصویربرداری استفاده خواهند کرد. در مقایسه با سری نوا 12، انتظار می‌رود سری 13 با بهبودهایی در چندین بخش از جمله عملکرد، دوام و قابلیت‌های تصویربرداری در زمره‌ی بهترین گوشی های هواوی 2024 قرار گرفته و تجربه کاربری را ارتقا دهد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی سری نوا 13 هواوی

حتی یک لیکر دیگر به نام Smart Pikachu نیز همین ادعا را دارد که سری نوا 13 از تراشه Kirin 9010 استفاده خواهد کرد. به جز مدل استاندارد این سری که صفحه تخت دارد، مدل‌های دیگر صفحه‌نمایشی کمی منحنی خواهند داشت. احتمالاً کل سری از رزولوشن 1.5K  پشتیبانی می‌کند. همچنین ادعا کرده که سری نوا 13 با ارائه دوربین‌های دوگانه‌ی جلویی تجربه عکاسی سلفی را بهبود بخشیده و از اتصالات 5G  پشتیبانی کنند.

سری نوا 13 هواوی

Smart Pikachu  که ادعا می‌کند سری نوا 13 با سیستم عامل HarmonyOS Next عرضه خواهد شد. این سری همچنین دیافراگم متغیر برای دوربین اصلی، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ و پشتیبانی از اتصالات ماهواره‌ای را ارائه خواهد داد.

سری نوا 13 هواوی
سری نوا 13 هواوی

سری نوا 13 هواوی

گفته می‌شود که نیمه دوم سال جاری این گوشی عرضه خواهد شد و خود را برای ورود به گروه بهترین گوشی های 2024 آماده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر