coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو Y38 فایوجی با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه جدید ویوو با نام ویوو Y38 فایوجی معرفی شد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند نمایشگر 120 هرتزی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

بالاخره ویوو از گوشی Vivo Y38 5G خود در تایوان رونمایی کرد. این گوشی با اینکه در وب‌سایت رسمی شرکت ویوو قرار گرفته، اما هنوز درباره قیمت و بازارهای هدف آن اطلاعاتی منتشر نشده است. از نظر طراحی و مشخصات نیز کاملا مشابه Vivo Y200i 5G است که به تازگی در چین عرضه شده و در دسترس خریداران قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y38 فایوجی

ویوو Y38 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس (۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است.

ویوو Y38 فایوجی

این دستگاه در بخش سخت افزار به تراشه نسبتا قدیمی اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 مجهز شده که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه microSD افزایش داد. بخش نرم افزار نیز بر پایه رابط کاربری FunTouch OS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

برای تصویربرداری، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 2 مگاپیکسلی و یک فلاش حلقه‌ای LED در پشت قرار گرفته است. منبع تغذیه نیز یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات برجسته Vivo Y38 5G می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 5G، وای‌فای، بلوتوث، NFC، پورت USB تایپ C، اسکنر اثر انگشت، گواهی IP64 برای مقاومت در برابر آب، ابعاد 165.7 در 76 در 7.99 ~ 8.09 میلی‌متر، وزن 199 گرم و بلندگوهای استریو دوگانه اشاره کرد. جالب است بدانید که علیرغم اینکه Y38 یک گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود، در آن خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیست.

همان‌طور که گفته شد، درباره قیمت ویوو Y38 فایوجی هیچ اطلاعاتی در دست نیست؛ تنها می‌دانیم که این گوشی در یک پیکربندی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در رنگ‌های آبی و سبز تیره به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو Y38 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر