coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی شیائومی 15 پرو ؛ پرچمداری که حریف می‌طلبد

بر اساس گزارش‌هایی که از سوی Tipster Digital Chat Station منتشر شده، انتظار می‌رود گوشی شیائومی 15 پرو با ویژگی‌های برتری مانند دوربین تله‌فوتوگراف پریسکوپ و صفحه نمایش 2K میکرو-خمیده عرضه شود.میکرو-خمیده به فناوری گفته می‌شود کهصفحه نمایش را به طور میکروسکوپیک خمیده می‌کند، به این معنی که قسمت‌هایی از صفحه نمایش به نرمی و به شکل خمیده‌ای به سمت داخل منحنی می‌شوند. این فناوری می‌تواند تجربه دیدن را برای کاربران بهبود بخشیده و در برخی موارد احساس عمق و تمایز بیشتری را ایجاد کند. اما صفحه نمایش میکرو-خمیده 2K وضوحی برابر با حدود 2K (یا 1440p)  را برای کاربر فراهم می‌کند که در آن تصاویر با کیفیت و وضوح بالا به نمایش در می‌ایند.


بیشتر بخوانید:


نگاهی به مشخصات گوشی شیائومی 15 پرو

اطلاعات زیادی درباره‌ی اندازه صفحه نمایش گوشی شیائومی 15 پرو در دسترس نیست، اما برخی افشاگری‌ها گویای این هستند که تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد.

دوربین‌های گوشی قدرتمند شیائومی 15 پرو که احتمالا بزودی در زمره‌ی بهترین گوشی های 2024 قرار خواهد گرفت، در یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته‌اند. این ماژول در قسمت چپ و بالای دستگاه قرار گرفته و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک دوربین تله فتوگراف پریسکوپ 50 که قابلیت ماکرو نیز دارد را در خود جای داده است. بعلاوه اینکه گفته می‌شود دوربین اصلی به دیافراگم بزرگتری نسبت به نسل قبلی یعنی شیائومی 14 پرو که جزء بهترین گوشی های شیائومی 2024 بود، خواهد داشت.

نگاهی به مشخصات شیائومی 15 پرو

همانطور که در اخبار گذشته اطلاع‌رسانی شد، شیائومی 15 پرو احتمالا اولین دستگاهی باشد که از تراشه کوالکوم سانپدراگون 8 نسل 4 که در اوایل ماه اکتبر معرفی شد، استفاده خواهد کرد. اطلاعاتی که از این تراشه منتشر شده به انقلابی بزرگ در عرصه تراشه اشاره دارند.

گفته شده که این چیپ می‌تواند دو هسته بزرگ و شش هسته متوسط را داشته باشد که این ترکیب بهبود عملکرد و کارایی سیستم را تضمین می‌کند. علاوه بر این، فرآیند ساخت این چیپ 3 نانومتری، توسط شرکت TSMC توسعه یافته که نشان دهنده پیشرفت و توانایی بالای تولید این چیپ است. همچنین، سرعت ساعت هسته‌های بزرگ این چیپ از 3.6 گیگاهرتز تا 4.0 گیگاهرتز متغیر خواهد بود که این نیز بهبود قابل توجهی در عملکرد و سرعت سیستم را نشان می‌دهد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر نشده؛ با اینحال تا حدودی می‌دانیم که تراشه، قفل اثر انگشت و قابلیت‌هایی تصویر برداری بهتر شده. به لحاظ طراحی ظاهری نیز گوشی شیائومی 15 پرو دنباله‌رو دو نسل قبلی بوده و مبتنی بر صفحه نمایش تخت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر