coinex
راهنمای خرید تکراتو

تیزر تبلیغاتی آیکو زد 9 ایکس طراحی ظریف و باتری عظیم آن را تائید می‌کند

گوشی آیکو زد 9 ایکس قرار است در تاریخ 16 می عرضه شود و کنار iQOO Z9 قرار بگیرد. این دستگاه در ماه گذشته در چین با iQOO Z9 و Z9 Turbo معرفی شد. در حال حاضر تیزر تبلیغاتی از  گوشی جدید آیکو منتشر شده که به ظرفیت باتری، تراشه و طراحی گوشی اشاره دارد.طبق ادعای ایکو، این گوشی موفق به دریافت امتیاز 56000 از بنچمارک آنتوتو شده است. تابحال برخی از مشخصات آیکو زد 9 ایکس منتشر شده اما حالا با این تبلیغات با ابعاد تازه‌ای از این گوشی آشنا می‌شویم.


بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو زد 9 ایکس

در این تیزر تائید شده که گوشی آیکو زد 9 ایکس از تراشه کوالکوم 6 نسل یک استفاده خواهد کرد که در برخی از بهترین گوشی های میان رده 2024 نیز وجود دارد.

این گوشی که به نوعی رقیب ریلمی پی 1 پرو و ویو تی3 ایکس محسوب می‌شود انرژی خود را از یک باتری عظیم 6000 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی وام می‌گیرد که در طراحی ظریف 7.99 میلی‌متری ای گوشی جای گرفته است.

تیزر تبلیغاتی آیکو زد 9 ایکس وجود باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری تائید می‌کند

طبق ادعایی مایکروسافت آمازون کرده، این گوشی با 30 دقیقه شارژ می‌تواند به طور مداوم 10 ساعت فیلم پخش کند. در این تیزر تبلیغاتی گوشی آیکو زد 9 ایکس را در رنگ سبز و مشکی می‌بینیم که در پشت خود دوربین‌های دوگانه در یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته‌اند.

تیزر تبلیغاتی آیکو زد 9 ایکس وجود باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری تائید می‌کند

آنطور که اطلاعات نشان می‌دهند iQOO Z9x گزینه‌های ذخیره‌سازی متعددی خواهد داشت. گزینه‌هایی که در آن 4 گیگ با 12 گیگ، 6 گیگ با 128 گیگ و 8 گیگ با 128 گیگ جفت می‌شود.

طبق اطلاعاتی که قبلا با معرفی این گوشی در چین به دست آمده، نمایشگر iQOO Z9x از نوع فول اچ دی پلاس 6.72 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. بعلاوه این گوشی رتبه IP64 را نیز دریافت کرده که نشان از مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد.

تیزر تبلیغاتی آیکو زد 9 ایکس وجود باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری تائید می‌کند

ویژگی‌های دیگری مانند جک 3.5 میلی‌متری و اسپیکرهای استرو، حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه آن را به یکی از بهترین گوشی های 2024 تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر