coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

لنز دوربین‌های شیائومی 14 و 14 اولترا دچار مه گرفتگی می‌شوند؛ مشکلی که شیائومی گردن نمی‌گیرد

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، مشکلات فنی نیز همراه با آن‌ها ظاهر می‌شود. یکی از مشکلاتی که اخیرا صدای کاربران گوشی‌های شیائومی 14 و 14 اولترا را درآورده، مه گرفتگی (fogging) لنز دوربین‌هاست که مانع از عکس‌برداری و فیلم‌برداری صحیح می‌شود.کاربران گزارش‌های متعددی ارائه داده‌اند که این مشکل در دوربین‌های گوشی‌های شیائومی 14 و 14 اولترا که جزء بهترین گوشی های 2024 محسوب می‌شوند، وجود دارد. این مشکل باعث مه گرفتگی (fogging) لنزها می‌شود و کیفیت تصاویر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برخی از کاربران اظهار کرده‌اند که مشکل مه گرفتگی لنز در مدل‌های قبلی نیز مشاهده شده است.


بیشتر بخوانید:


واکنش شیائومی نسبت به تاری لنز دوربین‌های شیائومی 14 و 14 اولترا

از سوی دیگر، شیائومی به این موضوع واکنش نشان داده و ادعا کرده است که این مشکل نشانه‌ای از “مشکل کیفیت محصول” نیست و بیشتر به عنوان “یک پدیده طبیعی” تلقی می‌شود. شیائومی توضیح داده که مه‌زایی لنز ناشی از تفاوت دما بین لنز و هوای اطراف در برخی از محیط‌های کاربری خاص رخ می‌دهد.

گزارش‌های کاربران نشان می‌دهد که مشکل وجود دارد و این مسئله مورد توجه شیائومی قرار نگرفته است. بنابراین، کاربران با انتقاد از واکنش شیائومی نسبت به این موضوع، ابراز نگرانی کرده‌اند و از عدم تشخیص مشکلات کیفیتی توسط این شرکت مورد نقد قرار دادند.

لنز دوربین‌های شیائومی 14 و 14 اولترا دچار مه گرفتگی می‌شوند؛ مشکلی که شیائومی گردن نمی‌گیرد

بیشتر بخوانید: 

منبع: androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر