coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی آیکو Neo 9S Pro Plus پیش از معرفی فاش شد

طبق روال معمول که گوشی‌ای قرار است معرفی شود، افشاگران دست بکار شده و اطلاعات کلیدی آنها را منتشر می‌کنند. اطلاعات فاش شده از  آیکو Neo 9S Pro Plus نشان می‌دهند این گوشی رقیب قدرتمندی برای دیگر پرچمدار‌ها خواهد بود.اطلاعات منتشر شده از آیکو Neo 9S Pro Plus به پردازنده‌ی پرچمدار آن اشاره دارند؛ iQOO Neo 9s Pro+ به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز است که عمکلرد بینظیر آن در دیگر گوشی‌ها دیده‌ایم.


بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی آیکو Neo 9S Pro Plus

Digital Chat Station در پستی از ویبو، گزارش کرده که احتمالاً iQOO Neo 9S Pro Plus از نمایشگر OLED با ابعاد 6/78 اینچ و وضوح 1.5K (تقریباً 2800 در 1260 پیکسل) و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره خواهد برد. از جمله ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به حافظه RAM حداکثر 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی تا یک ترابایت اشاره کرد. که در برخی از بهترین گوشی های 2024 نیز وجود دارد.

البته شایعه‌های دیگری نیز وجود دارند که به نسخه‌ی 512 گیگابایتی iQOO Neo 9S Pro Plus اشاره دارد. این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد، اما جزئیات دوربین‌های دیگر آن هنوز مشخص نیست.

گفته می‌شود که iQOO Neo 9S Pro Plus از پردازنده گرافیکی اختصاصی استفاده می‌کند که احتمالاً تجربه‌ای بی‌نظیر از اجرای بازی‌ها را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر