coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی S23 FE منتشر شد

آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی S23 FE منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در ایالات متحده، جنوب شرق آسیا و خاورمیانه در دسترس است.

سامسونگ، پچ امنیتی مه 2024 را برای نسخه قفل شده گوشی گلکسی S23 FE (با شماره مدل SM-S711U1) در ایالات متحده منتشر کرده است. این به‌روزرسانی امنیتی برای نسخه جهانی و بین‌المللی این گوشی در آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه نیز منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی S23 FE

وصله امنیتی می 2024 که آخرین آپدیت امنیتی سامسونگ است، نسخه سیستم عامل گوشی را به S711U1UES4CXE2 تغییر می‌دهد و در مجموع 45 مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. برای دسترسی به این آپدیت کافی است که به منوی تنظیمات بروید و با کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید از این طریق به آپدیت دسترسی داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سامسونگ، فایل آن را دانلود و به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی S23 FE

سامسونگ به احتمال زیاد در چند روز آینده، وصله امنیتی می 2024 را برای سایر نسخه‌های گلکسی اس 23 فن ادیشن (Galaxy S23 FE) و در مناطق دیگر عرضه خواهد کرد. خوشبختانه این گوشی در ماه گذشته، آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 6.1 را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی S23 FE چیست؟ آیا شما آپدیت امنیتی می 2024 را دریافت کرده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر