coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رونمایی از سری گوشی‌های هوشمند هواوی Nova 13 تا جولای به تعویق افتاد

بر اساس گزارش یک منبع خبری، رونمایی از سری گوشی‌های هوشمند هواوی Nova 13 که انتظار می‌رفت به زودی انجام شود، به تعویق افتاده است. این منبع که با نام Beijing Digital Master در ویبو فعالیت می‌کند، اعلام کرده که سری هواوی Nova 13 احتمالاً در اوایل سه‌ماهه سوم سال 2024، به احتمال زیاد در ماه جولای، رونمایی خواهد شد. پیش از این، انتظار می‌رفت که این سری در کنفرانس توسعه‌دهندگان هوآوی (HDC) 2024 که برای 21 ژوئن برنامه‌ریزی شده بود، به طور رسمی معرفی شود. بنابراین رونمایی در ماه جولای منطقی به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید: 


مشخصات سری گوشی‌های هوشمند هواوی Nova 13

این منبع جزئیات بیشتری درباره مشخصات این گوشی‌ها ارائه نکرده؛ اما با توجه به اینکه همین شایعات مبنی بر تاخیر سری Nova 12 پخش شده بود و برخلاف شایعه در دسامبر 2023 عرضه شد، احتمال اینکه سری نوا 13 هواوی هم همین سرنوشت را داشته باشد زیاد است.

بر اساس شایعات، سری Nova 13 احتمالا از تراشه جدید Kirin 9010 که اولین بار در گوشی Pura 70 Ultra استفاده شد، بهره‌مند خواهد شد. این تراشه با هسته‌های اورکلاک شده برای بهبود عملکرد نسبت به Kirin 9000s و پشتیبانی از اتصال 5G همراه است.

مشخصات سری گوشی‌های هوشمند هواوی Nova 13

نمایشگر این سری احتمالاً با رزولوشن 1.5K و دوربین دوگانه جلویی همراه خواهد بود. همچنین بهبودهایی در سیستم تصویربرداری XMAGE مشاهده می‌شود و مدل‌های بالاتر Nova 13 Pro و Ultra احتمالاً دارای پوشش جدیدی به نام بازالت خواهند بود.

شایعات دیگری نیز حاکی از آن است که گوشی‌های سری نوا 13 از فناوری ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه Beidou پشتیبانی خواهند کرد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا حتی در مناطقی که پوشش شبکه زمینی وجود ندارد، پیام ارسال و دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر