coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

فروش حواله خودروهای برقی وارداتی رکورد زد؛ حواله نجومی 1 میلیاردی!

با آغاز سفارش‌گیری خودروهای برقی جدید، حواله خودروهای برقی وارداتی نیز به بازار تبلیغات راه یافته و دلالان از این طریق سعی بر کسب سود نامتعارف دارند.
از روز یکشنبه، 30 اردیبهشت‌ماه 1403، امکان سفارش‌گیری برای 7 خودرو وارداتی برقی در سامانه اختصاصی خودروهای الکتریکی مهیا شده است. با وجود اینکه زمان زیای تا موعد تحویل این خودروها باقی مانده، تبلیغات و خرید و فروش حواله خودروهای برقی وارداتی در پلتفرم‌های آگهی توسط برخی از حواله‌داران و یا شاید هم دلالان خودرو، در راه افزایش است.

البته این چیز عجیبی نیست؛ چرا که در دورهای پیشین عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی هم شاهد فروش حواله‌های خودروهای وارداتی بودیم. برخی از این حواله‌ها قیمت به شدت بالایی دارند و مشخص نیست که چرا به این وضع رسیدگی نمی‌شود. لازم به ذکر است که قیمت حواله خودروهای وارداتی برقی تا 900 میلیون تومان هم رسیده است.

به‌روزرسانی خبر: باوحود اینکه فروش خودروهای برقی وارداتی در سامانه اختصاصی ادامه دارد و تا موعد حویل خودروها زمان زیادی باید سپری شود، حواله برخی خودروها 1 میلیارد تومان هم رد کرده است.


ادمه مطلب در ادامه


فروش حواله خودروهای برقی وارداتی

از چند روز پیش که خبر عرضه خودروهای وارداتی الکتریکی منتشر شد، تبلیغات فروش حواله این خودروها نیز آغاز و پلتفرم‌هایی همچون دیوار و شیپور پر شده از این نوع خرید و فروش حواله خودرو.

در دور جدید عرضه خودروهای برقی، محصولاتی جذاب و لوکس از معتبرترین خودروسازان جهان مانند فولکس واکن، آئودی، هوندا و غیره برای فروش حاضر هستند و مشخص است قیمت خودروهای برقی وارداتی تا چند 10 میلیارد هم پیش خواهد رفت. به عنوان مثال حواله هوندا ENS1 با قیم 900 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

همچنین حواله هونگچی برقی نیز تا 700 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. در پایین دو نمونه از آگهی فروش حواله خودروهای برقی را مشاهده می‌کنید:

حواله خودروهای برقی به 1 میلیارد رسید

متقاضیان ین دوره فروش خودروهای برقی می‌توانند تا شنبه برای ثبت‌نام اقدام کنند. اما خرید و فروش حواله‌ این خودروها بیش از خود خودرو رونق گرفته و رسیدگی خاصی هم برای آن وجود ندارد. حواله فروش فولکس واگن الکتریکی حاضر در این طرح فروش مرزهای 1 میلیارد تومان را رده کرده و فعلاً رکورددار است. همچنین حواله هوندا ENS1 نیز توسط یکی از حواله‌داران به 1 میلیارد تومان رسیده است. پس می‌توان گفت که بعید نیست قیمت حواله خودروهای الکتریکی فراتر از 1 میلیارد هم برود.

فروش حواله خودروهای برقی وارداتی

ثبت‌نام در طرح فروش خودروهای برقی از روز یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 آغاز شده و تا دقایق پایانی روز شنبه، 5 خردادماه 1403 در سامانه یکپارچه خودروهای برقی به آدرس https://evauto.ir ادامه دارد. در این دوره جمعاً 7 خودرو عرضه شده که قیمت خودرو قطعی و 4 خودرو دیگر با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی عرضه شده‌اند.

ضمناً مشمولین این طرح پیش‌تر مبلغ 100 میلیون تومن را برای ثبت‌نام در حساب وکالتی 4 بانک عامل واریز کرده و دیگر امکان واریز و باز کردن حساب وکالتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص فروش حواله‌های خودرو در پلتفرم‌هی آگهی آنلاین چیست؟ به نظر شما چرا در این موارد رسیدگی نمی‌شود و قیمت‌ها به 1 میلیارد تومان می‌رسد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا اینقدر دروغ پراکنی میکنید مگه هنوز نتایج تخصیص مشخص شده که اصلا حواله ای وجود داشته باشه اخه تا کی دروغ

    پاسخ