coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات احتمالی سری آنر X60 فاش شد؛ باتری بزرگ، مقاومت در برابر ضربه و نمایشگر خمیده

آنر خود را برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری 200 آماده می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد که این تنها سری گوشی‌های هوشمند در برنامه‌های این شرکت نیست. اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند که این شرکت قصد راه‌اندازی سری آنرX60  را دارد.این اطلاعات که توسط دیجیتال چت استیشن” در ویبو به اشتراک گذاشته شده نشان می‌‌دهند سری آنر سری X60 همانطور که از نامش پیداست جایگزین سری X50 خواهد بود که شامل مدل‌هایی مانند X50، X50i، X50i+، X50 Pro و X50 GT می‌شد. به عبارت دیگر، احتمالاً چندین نسخه مختلف از سری آنر X60 نیز وجود خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:


مرور مشخصات احتمالی سری آنر X60 مقرون به صرفه

سری دارای نمایشگر خمیده در چهار طرف خواهند بود. این ویژگی معمولاً در دستگاه‌های پیشرفته دیده می‌شود، بنابراین به احتمال زیاد سری X60 همچنان به عنوان یک گوشی پرچمدار مقرون‌به‌صرفه مانند مدل قبلی خود، موقعیت خود را حفظ خواهد کرد.

مرور مشخصات احتمالی سری آنر X60 مقرون به صرفه 

علاوه بر این، دیجیتال چت استیشن ادعا کرده که سری آنر X60 با باتری بزرگ و مقاومت فوق‌العاده در برابر ضربه عرضه خواهد شد. برند آنر در گذشته نیز دستگاه‌هایی با ویژگی‌های ضد ضربه عرضه کرده است، بنابراین ویژگی جدیدی محسوب نمی‌شود.

در حال حاضر جزئیات دقیق‌تری مانند مشخصات، قیمت یا تاریخ عرضه در دست نیست اما می‌توان انتظار داشت که جزئیات بیشتری به زودی از طریق افشاگری‌ها و تیزرها منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر