coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ به‌زودی از گلکسی زد فولد 6 اسلیم رونمایی می‌کند

در خبری غیرمنتظره، گزارش‌ شد که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه‌ای باریک‌تر از گوشی تاشوی خود به نام ” گلکسی زد فولد 6 اسلیم ” است که قرار است در سه‌ماهه‌ی آخر سال جاری (اکتبر تا دسامبر) معرفی شود.تاکنون شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه‌ای از گلکسی زد فولد 6 اولترا منتشر شده بود، اما این اولین‌بار است که درباره‌ی نسخه اسلیم شایعه پخش شده است.

این اطلاعات که توسط راس یانگ معروف منتشر شده نشان می‌دهند که نسخه‌ی اسلیم احتمالا از نمایشگر بزرگتری در مقایسه با نمونه استاندارد گلکسی زد فولد خواهد داشت و از قلم اس پن نیز استفاده نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


گلکسی زد فولد 6 اسلیم چگونه خواهد بود؟

با این حال، یانگ جزئیات بیشتری ارائه نداده و تنها به این نکته اشاره کرده که ابعاد نمایشگرهای داخلی و خارجی این دستگاه در گزارشی آینده فاش خواهد شد. با این وجود، می‌توان حدس زد که گلکسی زد فولد 6 اسلیم پاسخ سامسونگ به رقابت با گوشی‌های تاشوی چینی است که بسیاری از آنها نمایشگرهای بزرگ‌تری دارند و از نظر ضخامت نیز بسیار باریک‌تر از محصولات سامسونگ هستند.

بطور کلی هیچ چیز در مورد این شایعه به قطعیت نرسیده و اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما اینکه افشاگری مانند یانگ که معمولا پیش‌بینی‌های درستی از محصولات سامسونگ ارائه کرده، شکل دیگری به این ماجرا می‌دهد و تا حدودی می‌توان آن را درست دانست.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر