coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی ارزانقیمت ویوو Y36t با تراشه هلیو G85 مدیاتک معرفی شد

گوشی ارزانقیمت ویوو Y36t در چین معرفی شد. این گوشی هم قیمت مناسبی دارد، هم مشخصات قابل قبول و هم ظاهر زیبا و شیک.

شرکت ویوو از یک گوشی هوشمند جدید با نام Vivo Y36t رونمایی کرده است. این گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک دستگاه ارزان و در عین حال شیک و مدرن هستند. این دستگاه در وب‌سایت تجاری چینی Jingdong فهرست شده و برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قمیت این گوشی آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی ارزانقیمت ویوو Y36t

ویوو Y36t دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با رزولوشن 1612 در 720 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت قرار گیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این دوربین از قابلیت بازگشایی قفل با چهره پشتیبانی می‌کند که برای یک گوشی در این محدوده قیمتی یک مزیت محسوب می‌شود. در پنل پشتی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته که زوم دیجیتال 4 برابری را ارائه می‌دهد.

گوشی ارزانقیمت ویوو Y36t
Vivo Y36t

در بخش سخت افزار Vivo Y36t از یک پردازنده هشت هسته‌ای به نام هلیو G85 مدیاتک استفاده شده که پیکربندی آن شامل دو هسته 2.0 گیگاهرتزی و شش هسته 1.8 گیگاهرتزی می‌شود. این پردازنده با حداکثر 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC5.1 جفت شده است. منبع تغذیه دستگاه نیز یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی است.

از دیگر مشخصات ویوو Y36t می‌توان به گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، رابط کاربری OriginOS 4 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و حالت صدای بلند 150 درصد اشاره کرد.

قیمت ویوو Y36t در فروشگاه چینی Jingdong با یک تخفیف اولیه حدودا 749 یوان (معادل 105 دلار) اعلام شده است. قیمت این گوشی پس از اتمام دوره تخفیف، برابر 799 یوان (معادل 112 دلار) خواهد بود. رنگ‌بندی این گوشی شامل دو رنگ مشکی و سبز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت ویوو Y36t چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر