راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX مدیران خودرو [+ شرایط و قیمت]

مدیران خودرو، طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX را با شرایط ویژه متقاضیان عادی و جایگزینی ابلاغ کرد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

مدیران خودرو بازهم طرح فروش جدیدی را آغاز کرده که به واسطه آن متقاضیان عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده می‌توانند از مزایای طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX بهره ببرند. در شرایط فروش محصولات مدیران خودرو، اعلام شده است که متقاضیان از ساعت 16 امروز شنبه، 26 خرداد 1403 می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت تیگو 8 پرو مکس IE برابر با 2 میلیاردو 609 میلیون تومان و قیمت فونیکس FX نیز برابر با 1 میلیاردو 747 میلیون تومان مطابق بخشنامه فروش است. بدیهی است که برای شرکت در طرح فروش نقدی مدیران خودرو، مشتریان می‌بایست کل بهای خودرو را به صورت یکجا پرداخت کرده و برای شرکت در طرح فروش اقساطی، متقاضیان باید مبلغ علی‌الحساب خودرو را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: فروش ویژه فولکس واگن ID.4 خرداد 1403 [+ قیمت و مشخصات فنی خودرو]

طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX

مدیران خوردو با ارسال بخشنامه‌ای جدید به اطلاع نمایندگان مجاز فروش و متقاضیان محصولات خود رساند که شرایط فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX با موعد تحویل 45 روز کاری مطابق جدول زیر است. جزئیت کامل طرح فروش در بخشنامه زیر قابل مشاهده است:

طرح فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش جدید محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر