راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط وام فوری بانک ملت ؛ درخواست آنلاین تسهیلات 200 میلیونی فرابانک

شرایط وام فوری بانک ملت در سامانه فرابانک ملت اعلام شد. ثبت‌نام برای دریافت این وام کاملاً غیرحضوری و حداکثر مبلغ آن 200 میلیون تومان است. اما چه کسانی می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

بانک ملت به افرادی که دردسر دریافت وام‌های طولانی با مبالغ کم را نمی‌پذیرند و می‌خواهند به صورت غیرحضوری مراحل را انجام دهند، وام فوری 200 میلیونی را پیشنهاد کرده است. از جمله شرایط وام فوری بانک ملت باید به ضامن معتبر، مسدودی سپرده و اعتبار شغلی درخواست‌دهنده اشاره کرد. اما اینکه مراحل درخواست آن آنلاین است، یکی مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

راهنمای خرید تکراتو

ضمناً همانطور که می‌دانید برای دریافت تسهیلات فرابانک بانک ملت نباید در شبکه بانکی اعتبارسنجی ضعیفی داشته باشید. همچنین متقاضی باید فاقد چک برگشتی و اقساط معوقه باشد؛ درغیر این صورت نمی‌تواند تسهیلاتی از هیچ یک از بانکهای کشور دریافت کند. جزئیات طرح وام 200 میلیونی فرابانک ملت را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط وام فوری بانک ملت در سامانه فرابانک

اگر وام می‌خواهید و نمی‌توانید زمان زیادی برای دریافت آن صرف کنید، شاید بهترین راه دریافت وام‌های فوری است. بانک ملت یکی از بانکهایی است که چنین وامی را ارائه می‌دهد. البته تحت شرایطی که باید دارا باشید.

مشتریان بانک ملت امکان دریافت غیرحضوری وام به مبلغ نهایت 200 میلیون تومان را دارند. این وام همانگونه که گفته شد در سامانه فرابانک قابل دریافت است.

ازجمله شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک ملت می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعتبار شغلی فرد متقاضی
  • ضامن معتبر
  • عدم چک برگشتی
  • عدم بدهی در شبکه بانکی کشور
  • مشتری بانک ملت
  • سپرده‌گذاری

شرایط وام فوری بانک ملت در سامانه فرابانک

اولین کار افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملت است. این حساب تا تسویه کامل وام مسدود خواهد شد. ضمناً برای برخی تسهیلات در سامانه فرابانک نیاز است که سپرده بلند مدت و همچنین میانگین حساب داشته باشید.

مدت بازپردخت و اقساط ماهانه وام 200 میلیونی فرابانک ملت

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماهه و اقساط ماهانه وام 200 میلیونی 5 میلیونی و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 138 میلیون و 200 هزار تومان و مجموع کل رقم وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین هزینه‌های جانبی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود، 30 هزار تومان است.

ضمناً فراموش نکنید که سود وام 200 میلونی بانک ملت 23 درصد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت تسهیلات 200 میلیونی فرابانک ملت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر