راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط پیش ثبت نام لاماری ایما هیبریدی تیرماه 1403

شرایط پیش ثبت نام لاماری ایما هیبریدی تیرماه 1403 اعلام شد. در طرح جدید فروش لاماری هیبرید متقاضیان باید مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را بپیردارند.

دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه خودروهای وارداتی از روز گذشته آغاز شده و 36 خودرو در این دوره آماده سفارش‌گیری هستند. یکی از خودروهای مورد بحث نسخه هیبریدی لاماری ایما معروف است که به صورت پیش‌فروش عرضه شده است. در شرایط پیش ثبت نام لاماری ایما هیبریدی تیرماه 1403 آمده است که متقاضیان ابتدا باید مبلغی تحت عنوان علی‌الحساب پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را در در موعد تحویل پرداخت کنند. این امکان از روز گذشته فراهم شده ولی مهلت زیادی برای واریز پیش‌پردخت وجود ندارد.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


شرایط پیش ثبت نام لاماری ایما هیبریدی تیرماه 1403

شرکت آرین پارس موتور با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش و متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی رساند که پیرو امکان ثبت‌نام خودروهای وارداتی از روز سه‌شنبه، 19 تیر 1403 نسبت به عرضه لاماری ایما هیبرید (HEV) اقدام نمایند. لذا افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند، ابتدا باید حساب وکالتی خود را در یکی از بانکهای عامل کشور دایر کرده و سپس درخواست پیش‌ثبت‌نام این خودرو را تا نهایت پایان روز یکشنبه، مورخ 24 تیرماه 1403 ثبت کنند.

بدین منظور نیاز است که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir درخواست خود را ثبت کنید. جزئیات بیشتر از قیمت علی‌الحساب لاماری ایما هیبرید و دیگر موارد را در بخشنامه زیر مطالعه کنید:

شرایط پیش ثبت نام لاماری ایما هیبریدی تیرماه 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط عرضه لاماری ایما هیبریدی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر