راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوگل پیکسل واچ 3 با حاشیه‌های باریک‌تر عرضه خواهد شد [+مشخصات و رنگ‌بندی]

گوگل قصد دارد رویداد سالانه راه‌اندازی سخت‌افزار خود را دو ماه زودتر یعنی در 13 اوت برگزارکند. انتظار می‌رود در کنار خانواده پرجمعیت پیکسل 9، پیکسل واچ 3 نیز معرفی شود. FCC قبلا تائید کرد که ساعت جدید گوگل در دو اندازه عرضه می‌شود.امروز یک افشای جدید که از منابع داخلی گوگل بوده جزئیات بیشتری را روشن کرده است. به هرحال آنطور که مشخص است گوگل پیکسل 3  به تراشه اسنپدراگون W5 همراه با یک پردازشگر سفارشی مجهز شده است.

پیکسل واچ 3 41 میلی‌متری گوگل دارای باتری 310 میلی‌آمپر ساعتی و مدل 45 میلی‌متری به باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوگل پیکسل واچ 3

ساعت کوچک‌تر Watch 3 با کمی ارتقا نسبت به نسل قبلی یعنی پیکسل واچ 2 (30×30 با رزولوشن 408×408) عرضه خواهد شد. نمایشگر ساعت جدید گوگل 32×32 است و رزولوشن 456×456 را ارائه می‌کند. طراحی کلی گوگل پیکسل واچ 3 نسبت به نسل قبلی خود پیکسل واچ 2 تغییر زیادی نکرده فقط حاشیه‌های صفحه نمایشش کمی کوچک‌تر شده است.

به گفته این منبع، گوگل قاب دایره‌ای ساعت جدید هوشمندش را یک میلی‌متر کاهش می‌دهد. در واقع آن را از 5.5 میلی متر در پیکسل واچ 2 به 4.5 میلی متر در پیکسل واچ 3 می‌رساند.

اگر گفته‌ها درست باشند باز هم حاشیه‌ها مشهودند فقط کمی کوچک‌تر شده‌اند که بنظر تصمیم درستی می‌آید. علاوه بر این، روشنایی صفحه نمایش ساعت جدید به حداکثر 2000 نیت می‌رسد که این مقدار بسیار بیشتر از 1000 نیت پیکسل واچ 2 است.

مشخصات گوگل پیکسل واچ 3 لو رفت

دقیقا نمی‌توان گفتی روشنایی دو برابر شده چرا که روشنایی درک شده از مقیاس خطی تبعیت نمی‌کند بنابراین احتمالا کاربران متوجه دو برابر شدنش نشوند. با این حال این هم یک قابلیت جدید دیگر است.

همانطور که FCC قبلاً تأیید کرده، پیکسل واچ 3 از UWB پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از سیستم Find My Device گوگل مکان دقیق دستگاه خود را پیدا کنند.

از لحاظ تئوری قابلیت جدید می‌تواند برای تبدیل پیکسل Watch 3 به کلید خودرو استفاده شود در صورتی که برندهای خودرو به این ایده علاقه دارند. ذر حال حاضر هیوندای، بی‌ام‌و و کیا از UWB برای این منظور پشتیبانی می‌کنند اما باید دید گوگل در ادامه چه می‌کند.

پیکسل واچ 3 41 میلی‌متری در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی با نوارهای رنگی مختلف عرضه می‌شود. برای مدل 45 میلی‌متری هم رنگ‌های فندقی، مشکی و نقره‌ای در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر