coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزییات جدیدی در مورد گوشی زنفون مکس پلاس (ام 1) ایسوس در سی ای اس 2018

جزییات جدیدی در مورد گوشی هوشمند زنفون مکس پلاس (ام 1) ایسوس: با تکراتو در سی ای اس 2018!

ایسوس در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرد که گوشی زنفون مکس پلاس (ام 1) را از ماه فوریه سال 2018 میلادی (12 بهمن تا 12 اسفند) در آمریکای شمالی هم عرضه می‌کند.

ایسوس گفته است که زنفون مکس پلاس (ام 1) را با قیمتی معادل 229 دلار در دو رنگ مشکی و نقره‌ای وارد بازار می‌کند. این گوشی هوشمند در ماه نوامبر سال 2017 میلادی (حوالی آبان ماه) رونمایی شد و سپس در چند کشور مختلف در اختیار کاربران قرار گرفت.

زنفون مکس پلاس (ام 1) مشخصات ویژه‌ای دارد. این محصول اولین گوشی هوشمند ایسوس محسوب می‌شود که به یک نمایشگر با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز شده است. این گوشی هوشمند به کمک یک باتری قدرتمند 4130 میلی‌آمپر ساعتی محتویات مورد نظر کاربرش را بر روی نمایشگر 5.7 اینچی خود نشان می‌دهد.

بد نیست بدانید که عبارت “مکس” در کنار نام آن دسته از گوشی‌های ایسوس به کار می‌رود که به چنین باتری‌های بزرگی مجهز شده‌اند. گوشی‌های سری زنفون مکس سازنده خوشنام تایوانی از نظر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند، اما در مجموع از باتری‌های قدرتمندی بهره می‌برند.

زنفون مکس پلاس (ام 1) ایسوس از یک نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با دو نوع رم و حافظه داخلی وارد بازار شده است، اما سازنده تایوانی در نظر دارد که مدل پیشرفته مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی این گوشی هوشمند میان رده را از طریق اپراتور AT&T در آمریکای شمالی عرضه کند. این مدل به یک پردازشگر مدیاتک MT6750T مجهز است.

زنفون مکس پلاس (ام 1) به دوربین‌های قدرتمندی نیز مجهز شده تا بتواند محبوبیت بیشتری را در بین کاربران کسب کند. این گوشی هوشمند یک دوربین دوگانه اصلی مجهز به سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی را در کنار یک دوربین سلفی واید انگل 120 درجه 8 مگاپیکسلی در اختیار شما می‌گذارد.

بدنه یکپارچه آلومینیومی، توانایی پشتیبانی قابلیت اتصال 4G LTE، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسکنر اثر انگشت پشت، سیستم عامل اندروید 7 نوقا و رابط کاربری ZenUI ایسوس، از دیگر مشخصات گوشی هوشمند میان رده زنفون مکس پلاس (ام 1) هستند.

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر