coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس 6 با دوربین دوگانه و نمایشگر کاملا بدون حاشیه

وان پلاس 6

در حالی که شرکت وان پلاس با کمبود موجودی نسخه سفید رنگ وان پلاس 5 تی رو به رو شده، وقت آن است تا درباره مدل آینده این شرکت یعنی وان پلاس 6 صحبت کنیم. Pete Lau، موسس و مدیرعامل وان پلاس، در نمایشگاه CES 2018 بسیاری از شایعات هفته های اخیر را تایید کرد.

خرید بلیط هواپیما

در میان انبوهی از اطلاعات مربوط به وان پلاس 6، وجود پردازنده اسنپدراگون 845 و عرضه آن در سه ماهه دوم سال 2018 بیشتر مورد توجه قرار گرفت. چیزهایی درباره گوشی وان پلاس 6 وجود دارد که باعث می‌شود تا کاربران برای خرید مدل جدید این کمپانی هیجان‌زده باشند.

وان پلاس 6

به گفته مدیرعامل وان پلاس، نسل بعدی پرچمدار شرکت از پردازنده پرچمدار جدید کوالکام بهره خواهد برد. وی بیان کرد: “انتخاب دیگری جز این مورد نداریم.” این شرکت قصد داشته بهترین ویژگی ها و کیفیت را برای پرچمدار بعدی خود یعنی وان پلاس 6 به کار گیرد.

به تازگی رندرهایی از وان پلاس 6 منتشر شده که دنباله‌روی طراحی وان پلاس 5 تی محسوب می شود. یک صفحه نمایش بی حاشیه کامل که در مقایسه با وان پلاس 5T، نمایشگر بزرگتری برای آن در نظر گرفته شده است. قاب پایین و بالا کاملا حاشیه خود را از دست داده و به نوعی این طراحی، آینده‌نگرانه‌تر از مدل قبلی است.

وان پلاس 6

پنل عقب فلزی بوده و در گوشه بالا سمت چپ دوربین دوگانه عمودی جلوه می‌کند و تا حدودی نیز به طراحی مدل‌های قبلی شباهت دارد. برخی پیکربندی‌های در نظر گرفته شده برای وان پلاس 6 بسیار قابل توجه است. از جمله باید به وجود پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 845 در تمامی نسخه های وان پلاس 6 اشاره کرد.

در سال 2017 وان پلاس 5 با حافظه رم 8 گیگابایتی همراه بود و در سال 2018 این حافظه رم در کنار سه حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی قرار می‌گیرد که پیکربندی بزرگی را برای وان پلاس 6 تشکیل خواهد داد.

وان پلاس 6 و دوربین دوگانه عمودی

وان پلاس 6 به دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی مجهز بوده و احتمالا با فناوری تثبیت کننده تصویر نوری همراه خواهد بود. دوربین جلو نیز 16 مگاپیکسلی است. این دستگاه با در اختیار داشتن کد حفاظت IP68 در برابر نفوذ آب و گرد وغبار نیز مقاوم خواهد بود.

Pete Lau، اشاره ای به مدل دوم گوشی هوشمند وان پلاس 6 نکرده است، اما همچنان این احتمال وجود دارد که شاهد معرفی وان پلاس 6T نیز باشیم.

وان پلاس 6

قیمت وان پلاس 6 حدودا 546 دلار خواهد بود که نسخه ای با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی را دربرمی گیرد. نسخه ای با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن، 624 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌ای با حافظه 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت که با قیمتی در حدود 687 دلار به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر