coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

استفاده از گیف در استوری اینستاگرام ؛ ویژگی عکس‌های متحرک برای اینستا

استفاده از گیف در استوری اینستاگرام استفاده از گیف در استوری اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد از عکس‌های متحرک در استوری استفاده کنند. با این تفاسیر اینستاگرام قصد دارد، کمی بروزتر شود.

در قیاس با دیگر شبکه‌های اجتماعی، استوری اینستاگرام تا حدی از زرق و برق افتاده است. با تغییراتی که جدیدا در حال انجام است، بار دیگر استوری اینستاگرام با گیف خواهد درخشید. با همکاری گیفی (Giphy) یک کتابخانه عظیم و قابل استفاده برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.



کاربران انتخاب شده از سوی اینستاگرام، نوتیفیکیشنی را مبنی بر امکان جستجو و قراردادن فایل گیف در استوری خود دریافت نموده‌اند. البته به نظر می‌رسد، این ویژگی تنها برای کاربران فیلیپین، برزیل و اندونزی قابل استفاده است و فعلا خبری از امکان استفاده از این ابزار به طور جهانی در دسترس نیست.

البته با توجه همکاری دیرین فیس بوک با گیفی، انتقال گیف‌های انتخابی به اینستاگرام چندان دور از ذهن نبود. دلیل این تغییرات شاید در رای گیری‌های اخیری است که در وب سایت‌های تکنولوژی انجام شده و با توجه به آرای مخاطبین، اینستاگرام برای نباختن قافیه به رقبا، تصمیم به ارائه ویژگی‌های جدید نموده است.


بیشتر بخوانید:  آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان


هنوز خبری رسمی از انتشار همگانی این ویژگی در دسترس نیست، اما با توجه به احساس نیاز اینستاگرام برای رشد بیشتر، می‌توان انتظار داشت به زودی امکان استفاده از گیف در استوری اینستاگرام برای همه کاربران فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |