coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نتیجه آزمایش DxOMark حاکی از این است که دوربین آیفون 6 اس به اندازه ی دوربین بعضی گوشی های اندروید خوب نیست

The-iPhone-6s-camera-as-rated-by-DxOMark

بعد از آزمایش گوشی های نکسوس 6P و اکسپریا زد 5 در آزمایشگاه DxOMark  (آزمایشگاه تخصصی تست دوربین) ، گوشی آیفون 6 اس نیز مورد تست قرار گرفته و دوربین عقب آن با دوربین دیگر گوشی ها مقایسه شده است.

خرید بلیط هواپیما

همان طوری که شما می دانید، آیفون 6 اس درای دوربین 12 مگاپیکسلی بوده و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K را دارد، که نسبت به دوربین آیفون 6 ارتقا پیدا کرده است. اما با این حال، نتایج کلی آزمایش DxOMark در دوربین آیفون 6 اس نزدیک به نتیجه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بود. امتیاز ثبت شده 82 است. این در حالی است که امتیاز آیفون 6 اس از برخی گوشی های اندرویدی که چندی پیش این آزمایش را پشت سر گذاشتند پایین تر است. گوشی های سونی ایکس پریا زد 5، سامسونگ گلکسی اس 6 اج، گوگل نکسوس 6P، LG G4 و موتورولا X Style به ترتیب با امتیاز های 87، 86، 84، 83و 83 بالاتر از آیفون 6 اس قرار دارند.

DxOMark اشاره می کند که دوربین عقب آیفون 6 اس عملکرد فوق العاده ای را به لطف اتو فوکوس سریعش ارائه می دهد.  از ویژگی های این دوربین می توان به نمایش بسیار خوب عکس، تعادل رنگ سفید، نمایش خوب جزئیات در شرایط نوری کم اشاره کرد. اما جنبه های منفی، وجود بعضی از نویز ها در شرایط نوری کم، سایه گرفتن رنگ ها در عکس های داخل خانه، دیده شدن نور زرد هنگام عکس برداری در محیط های خارج از خانه، می باشد.  وقتی آن را از لحاظ ویدیویی بررسی می کنیم، مشکل نویز در نور کم همچنان وجود دارد اما به هر حال و در مجموع کیفیت آن خوب است. در مجموع می توان گفت که دوربین آیفون 6 اس قوی است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر