coinex
راهنمای خرید تکراتو

پیش بینی کاهش درآمد شرکت سامسونگ در اوایل سال 2018

درآمد شرکت سامسونگ در سه ماه ابتدای سال جاری ۲۰۱۸ میلادی کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است. این امر باعث شد تا تحلیلگران به بررسی آن بپردازند.

به گزارش تکراتو، درآمد شرکت سامسونگ در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکورد بی سابقه ای دست یافته بود. این شرکت در زمینه فروش محصولات و کسب درآمد توانست بسیار موفق باشد. اما برآوردها نشان می دهند که این روند در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی ادامه نخواهد داشت.

علت کاهش درآمد شرکت سامسونگ چیست؟

بخش اعظمی از درآمد شرکت سامسونگ از تولید و عرضه پنل های اولد برای شرکت آمریکایی و رقیب اپل بدست می آمد، اما اپل تصمیم گرفته تا تولید پنل های اولد را به غول  های تکنولوژی دیگری بجز سامسونگ بسپارد. اپل با انجام این کار قصد دارد که یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند خود را که توانسته بیشترین سهم در بازارهای جهانی را داشته باشد، از میدان رقابت به در کند و موجب شود درآمد و موفقیت های رقیبش، یعنی سامسونگ کاهش یابد.

سایر درآمد شرکت سامسونگ از بخش موبایل آن به دست می آید. سود عملیاتی سامسونگ به دلیل عرضه گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس حدودا ۲۱ درصد افزایش خواهد یافت. ولی با این حال تحلیلگران بر این باورند که کاهش تولید پنل های اولد برای آیفون ۱۰ اپل تاثیر بسیار بیشتری بر روی درآمد شرکت سامسونگ گذاشت و این امر می تواند برای سامسونگ بسیار گران تمام شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر