coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اینستاگرام یک برنامه جدید برای حلقه های ویدئویی کوتاه منتشر کرد

اینستاگرام یک برنامه جدید برای حلقه های ویدئویی کوتاه منتشر کرد

اینستاگرام یک برنامه جدید ببه نام بومرنگ، رای حلقه های ویدئویی کوتاه، منتشر کرده است، که با کلیک یک دکمه، کلیپ های GIF مانندی تولید خواهد کرد.

بومرنگ پنج عکس را در یک ثانیه برای ایجاد یک حلقه فیلم کوتاه، پشت سر هم می چیند که می توان آن را در صفحه اینستاگرام و فیس بوک به اشتراک گذاشت. از قرار معلوم این برنامه به کاربران امکان ورود مستقیم به صفحه اینستاگرام خود، و یا حتی ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام، نمی دهد و تنها برای ساخت و سپس به اشتراک گذاری ویدئو استفاده می شود.
کار با برنامه بومرنگ بسیار ساده، است، در دو مرحله کار خاتمه می یابد، هنگامی که شما برنامه را بازمی کنید یک دکمه شاتر وجود دارد، و پس از آن دکمه دیگری روی صفحه نمایش می باشد که برای به اشتراک گذاشتن ویدئویی است که ایجاد کرده اید.
اینستاگرام تمایل به اضافه کردن ویژگی های جدید و خلاق، به طور مستقیم به برنامه اصلی داشته و به جای آن در حال ساختن برنامه های مستقل است. بومرنگ سومین برنامه مستقل اینستاگرام است.
مدیر تولید بومرنگ جان بارنت به سایت خبری تکرانچ گفته است: ” این چیزی است که ما فقط برای سرگرمی تیم خود ساخته و به اجرا درآوردیم”. این برنامه که در ابتدا توسط یک گروه پنج نفری از تیم اندرویدی اینستاگرام ساخته شده بود، به زودی به درون شرکت جذب و به یک محصول تمام عیار تبدیل شد و برای اندروید و ios منتشر خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر