coinex
راهنمای خرید تکراتو

عرضه گوشی های تا شدنی توسط آیفون تا سال 2020

گوشی های تا شدنی آیفون تا سال 2020 عرضه خواهند شد. علاوه بر اپل، سامسونگ و هواوی نیز قصد تولید گوشی های تاشو را در یک سال آینده دارند.

شرکت اپل قصد دارد مدلی تاشو و لوله کردنی از گوشی های آیفون را تا سال ۲۰۲۰ عرضه کند. همچنین شرکت های سامسونگ و هواوی نیز در تلاش برای تولید این مدل گوشی ها هستند. البته اپل تاکنون چیزی در مورد تولید این مدل گوشی ها نگفته است اما منابع خبری می گویند این شرکت بی سروصدا و جدی بر روی طراحی و تولید چنین گوشی متمرکز شده است.

ویژگی گوشی های تا شدنی

گوشی های تا شدنی بسیار باریک هستند و می توان آنها را مانند کاغذ لوله کرد و در جیب قرار داد. این گوشی ها می توانند نمایشگرهای بزرگتر و امکانات متنوع تری داشته باشند و لازم نیست دیگر کاربران نگران شکستن یا آسیب دیدن نمایشگرهای آنها باشند.

برخی منابع اعلام کرده اند که آیفون تاشدنی احتمالا ظاهری شبیه به گوشی های تا شدنی اکسون ام شرکت زد تی ای خواهد داشت و در آن از دو نمایشگر که مانند کتاب باز می شوند، استفاده می گردد. از جمله دیگر امکانات این گوشی های تا شدنی می توان به اجرای دو برنامه در کنار هم و استفاده ترکیبی از نمایشگرها برای پیشبرد اهداف و طرح های مختلف اشاره نمود. لازم به ذکر است که طراحی محصولات تاشدنی محدود به گوشی نیست و قرار است تلویزیون هایی نیز بر مبنای این فناوری عرضه شوند.

.

منبع: cnet

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر