coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپلیکیشن های برگزیده در کافه بازار نشان انتخاب بازار دریافت می کنند

تیم کافه بازار ساعاتی پیش از نشان انتخاب بازار در این پلتفرم رونمایی کرد. نشان انتخاب بازار به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های برگزیده تعلق می گیرد.

به گزارش تکراتو، نشان انتخاب بازار که معادل Editors Choice در فروشگاه‌های خارجی است، به تازگی از سوی کافه بازار ارائه شده و قرار است از این پس در صفحه جزئیات برنامه‌ها و بازی‌ها قرار گیرد. این نشان به محصولاتی داده می‌شود که طبق نظر کارشناسان محتوای کافه‌بازار، از نظر کیفیت، بتر از سایر محصولات تشخیص داده شده‌اند.

نشان انتخاب بازار به چه بازی هایی تعلق می گیرد؟

برای اعطای این نشان به اپلیکیشن ها، همان معیارهای انتخاب برنامه‌ها و بازی‌های برگزیده در نظر گرفته می شود، با این تفاوت که کارشناسان بازار در این حالت سختگیرانه‌تر و جامع‌تر عمل خواهند کرد. همچنین یکی از امتیازهای دریافت این نشان برای برنامه این است که، برنامه‌ها و بازی‌هایی که آن را دریافت می کنند، علاوه بر کسب اعتبار و اعتماد بیشتر نزد کاربران، امکان تبلیغات بیشتری در صفحات مختلف بازار خواهند داشت.

نشان انتخاب بازار

بنابراین این نشان هم عامل مشوقی برای توسعه‌دهندگان جهت ساخت محصولات باکیفیت تر خواهد بود و هم فرصتی برای برنامه‌های ناشناخته که از این طریق بتوانند خود را بهتر به کاربران ایرانی بشناسانند.

.

منبع: cafebazaar

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر