coinex
راهنمای خرید تکراتو

استفاده از الکسا در لپ تاپ های ایسر امکان پذیر شد

ایسر خود را اولین سازنده‌ی کامپیوتری می داند که الکسا، دستیار صوتی آمازون را برای لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد.

به گزارش تکراتو، ایسر قصد دارد با انتشار الکسا برای لپ‌تاپ‌های خود، تجربه‌ی استفاده از دستیار صوتی محبوب آمازون را در اختیار کاربران ویندوزی قرار دهد. این شرکت اعلام کرده که نخستین سری لپ‌تاپ‌هایی که به‌روزرسانی الکسا را دریافت می‌کنند، خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر اسپین ۵ و اسپین ۳ خواهند بود که به‌ترتیب در روزهای ۲۳ می (۲ خرداد) و ۲۶ می (۵ خرداد) این دستیار صوتی را دریافت می کنند.

استفاده از الکسا در لپ تاپ های ایسر

اینترنت اشیا و دستیارهای دیجیتالی از جمله مطرح‌ترین مطالب حوزه‌های فناوری هستند. پیش از این امکان استفاده از الکسا در تبلت‌هایی نظیر فایر اچ‌دی ۸، ساندبارها، هدفون‌ها و البته دستگاه‌های اختصاصی آمازون همچون اکو، دات، شو و اسپات وجود داشت اما اکنون قرار است الکسا در لپ تاپ های ایسر برای خود جا باز کند.

ایسر قرار است دستیار صوتی آمازون را به سیستم‌هایی نظیر لپ‌تاپ گیمینگ نیترو اسپین ۵ نیز اضافه کند. همچنین قصد دارد تا در هفته‌های آینده این فناوری را برای سری لپ‌تاپ‌های محبوب سوئیفت، اسپایر و سوییچ و کامپیوترهای همه‌کاره‌ی خود ارائه کند.

فراخوانی الکسا در لپ تاپ های ایسر

برای فراخوانی الکسا، مصرف‌کنندگان می‌توانند از پردازشگر صدای دیجیتال مجتمع اینتل، فناوری صدای هوشمند اینتل استفاده کنند. در برخی از لپ‌تاپ‌های ایسر که مجهز به ۴ میکروفون مجتمع و فناوری میدان دور هستند، می توان از فاصله‌ی نسبتا دور الکسا را فراخوانی کرد.

الکسا همانند دیگر دستیارهای دیجیتال به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد تا وضعیت آب‌وهوا را بررسی، برنامه‌ریزی‌های خود را به‌روزرسانی و موسیقی گوش کنند. همچنین می‌توان از الکسا برای کنترل محصولات خانه‌ی هوشمند سازگار استفاده کرد.

.

منبع: laptopmag

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر