coinex
راهنمای خرید تکراتو

تولید گوشی با نمایشگرهای بزرگ باعث حذف بخش تبلت اندروید از وبسایت گوگل شد

به نظر می رسد که حذف بخش تبلت اندروید از وبسایت گوگل به دلیل افزایش تولید گوشی های هوشمند آن هم با نمایشگرهای بزرگ باشد.

به گزارش تکراتو، اکنون که بسیاری از کمپانی ها در حال تولید گوشی با نمایشگرهای بزرگ هستند دیگر نیازی به تولید تبلت وجود ندارد. همین امر نیز باعث شده که فروش تبلت ها کاهش یابد. البته مالکان تبلت معمولاً عادت ندارند که هر 2 یا 3 سال یکبار گجت خود را عوض کنند و همین موضوع نیز خود می تواند دلیلی برای کاهش فروش تبلت باشد.

حذف بخش تبلت اندروید از وبسایت گوگل

حذف بخش تبلت اندروید از وبسایت گوگل هم ممکن است به همین دلیل باشد. گوگل به تازگی تصمیم گرفته بخش تبلت را از وبسایت اندروید حذف کند. البته این تصمیم قابل پیش بینی بود زیرا گوگل هیچ تبلت مبتنی بر اندروید پی را معرفی نکرده است.

گوگل برای اولین بار در ژانویه سال 2011 ، از نسخه 3.0 اندروید رونمایی کرد که به طور ویژه برای تبلت ها توسعه داده شده بود. اما اکنون صفحه مربوط به تبلت های اندروید از وبسایت گوگل حذف شده است.

در ادامه سامسونگ گوشی گلکسی نوت را که از نمایشگر 5 اینچی بهره می برد معرفی کرد و پس از آن مسابقه برای عرضه گوشی هایی با نمایشگرهای بزرگ بین کمپانی های مختلف آغاز شد و این موضوع باعث شد تا خرید و فروش تبلت ها کاهش یابد.

حذف بخش تبلت اندروید از وبسایت گوگل نشان می دهد که در آینده نمی توان شاهد تبلت اندرویدی جدید از تولید کننده های اصلی بود. بر اساس گزارش موسسه تحقیقات بازار IDC  در سال 2017 چیزی حدود 163.5 میلیون دستگاه تبلت روانه بازار شده، که این میزان نشان از کاهش 6.5 درصدی نسبت به سال 2016 دارد.

.

منبع: phone Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر