coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مایکروسافت عرضه ایکس باکس بعدی را تایید کرد

مایکروسافت از عرضه ایکس باکس جدید خبر داد. در کنفرانس مایکروسافت E3 سال ۲۰۱۸ بود که فیل اسپنسر در مورد آینده برند ایکس باکس سخن گفت.

به گزارش تکراتو، برنامه های آینده غول ردموندی برای بخش گیمینگ در کنفرانس مایکروسافت E3 سال ۲۰۱۸ بررسی شد. به گفته اسپنسر، تیمی که سال ها قبل مشغول طراحی کنسول میان نسلی ایکس باکس وان ایکس بودند، هم اکنون مشغول توسعه و طراحی معماری کنسولی جدید هستند.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید: مدیر مایکروسافت: ایکس باکس وان ایکس طرفداران خاص خود را خواهد داشت


عرضه ایکس باکس جدید توسط مایکروسافت

مایکروسافت قصد دارد کنسولی عرضه کند که از لحاظ سخت افزاری پیشتاز باشد. مایکروسافت متعد به ارایه بهترین تجربه برای بازیکنانی است که سخت در انتظار نسل بعدی ایکس باکس هستند.

این کمپانی همچنین در تلاش است تا بتواند هوش مصنوعی بازی ها را نیز در نسل های بعدی بهبود و ارتقا دهد. مایکروسات این نوآوری ها را در اختیار استدیوهای خود هم قرار خواهد داد تا بتوانند بهترین عناوین ممکن را از این لحاظ توسعه دهند. همچنین ممکن است این شرکت از تکنولوژی های ابری هم، برای استریم کردن بازی های خود استفاده کند.

بسیاری از کاربران اعتقاد داشتند که نسل هشتم آخرین نسل کنسول ها خواهد بود، اما این حرف فیل اسپنسر تاییدی بر این بود که کنسول ها فعلا قرار نیست از صنعت بازی های ویدیویی کناره گیری کنند. اینکه مایکروسافت از هم اکنون در مورد زمان عرضه ایکس باکس سخن گفته عجیب است اما به نظر می رسد که هدف آنها اطمینان دادن به طرفدارانی بود که به دلیل عملکرد ضعیف اکس باکس وان، نگران بوده اند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر