coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هک ایمیل شخصی جان کلی مدیر کارکنان کاخ سفید

گزارش های جدیدی نشان از هک ایمیل شخصی جان کلی مدیر کارکنان کاخ سفید دارد. دستیابی به اطلاعات یک ایمیل توانست این مسئله را فاش کند.

به گزارش تکراتو، ایمیلی منتشر شده که در آن به هک ایمیل شخصی جان کلی مدیر کارکنان کاخ سفید اشاره شده است. اگر گزارش های موجود صحت داشته باشد، این حمله در اواخر سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاده و در آن زمان کلی هنوز وزیر امنیت داخلی بوده است. فعلا مشخص نشده که کلی از این ایمیل برای انجام کارهای دولتی استفاده می کرده یا کارهای شخصی.

هک ایمیل شخصی جان کلی

بعد از اینکه ایمیل جان کلی هک شد، اطلاعات یک ایمیل توانست این اتفاق را فاش کند. در این ایمیل نوشته شده بود:

همکاران من نگران ایمیل های ارسالی شما هستند و از شما می خواهند دیگر برای آنها هیچ ایمیلی ارسال نکنید. در این اواخر ایمیل شخصی من هک شد. اکنون بیشتر فعالیت های من با تلفن یا گفتگوهای رودر رو انجام می شود.

در این ایمیل نام دریافت کننده حذف شده و سخنگوی وزارت امنیت داخلی اعلام کرد این ایمیل ها از سمت یک شهروند عادی ارسال شده است. این شهروند ایمیل های متعددی به کلی و کارکنان وزارت امنیت داخلی ارسال کرده بود.

این ایمیل گزارش های پیشین نشریه پولیکتیکو را تایید می کند. طبق گزارش این نشریه، کلی ماه های متوالی از یک موبایل هک شده استفاده می کرده است.

مدت زمان کوتاهی پس از مراسم تحلیف ترامپ، سازمان NSA  از مقامات دولت ترامپ خواست از موبایل های شخصی و ایمیل های شخصی استفاده نکنند زیرا احتمال می رود روسیه، چین یا کشورهای دیگر از آنها جاسوسی کنند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر