coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت هوشمند اندروید ویر از کمپانی Bluboo با قیمتی مقرون به صرفه

ساعت هوشمند اندروید ویر Bluboo Uwatch. ساعت جدید این کمپانی دارای صفحه نمایشی مستطیل شکل می باشد.

ما قبلا درباره ی گوشی هوشمند Bluboo Xtouch خبرهایی شنیدیم مبنی بر اینکه این گوشی با قیمت تنها ۱۴۹.۹۹ دلار قابلیت هایی ارائه می دهد که آنها را در گوشی هایی با قیمت ۲ تا ۳ برابر می توانیم شاهد باشیم و هم اکنون با راه اندازی نسل دوم از ساعت هوشمند خود می خواهد این تفاوت قیمت را به این بخش هم بکشاند. ساعت جدیدی که در حال کار بر روی آن می باشد انتظار می رود Bluboo Uwatch نامگذاری شود.

این شرکت قبلا یک ساعت اندروید ویر به نام Bluboo Xwatch را معرفی کرده است، اما این دستگاه هنوز منتشر نشده است. این ساعت دارای دو دکمه ی فیزیکی در قسمت کناری و یک صفحه ی گرد می باشد. یک سنسور نوری ضربان قلب هم در قسمت پشت این ساعت وجود دارد. قیمت و دسترسی به این ساعت هنوز اعلام نشده است.

برخلاف این ساعت Xwatch، ساعت جدید این کمپانی دارای صفحه نمایشی مستطیل شکل می باشد. Uwatch، به بدنه ای فلزی و یک دکمه ی خازنی در زیر صفحه نمایش مجهز می باشد. ظاهرا Bluboo قصد دارد دسترسی به هر دو ساعت را به منظور خرید به ماه بعدی موکول کند. ساعت Bluboo Uwatch به قیمت ۴۹.۹۹ دلار می باشد که فعلا می توان از آن به عنوان ارزانترین ساعت هوشمند اندروید ویر نام برد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر