coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پوشیدنی های اندرویدی به سویی می روند که بدون گوشی های هوشمند اجرا شوند

پوشیدنی های اندرویدی به سویی می روند که بدون گوشی های هوشمند اجرا شوند

در حال حاضر پوشیدنی های اندرویدی در حال سازگاری با شبکه LTE می باشند، این به این معنی است که شما می توانید هنگامی که برای قدم زدن و یا خرید می روید، گوشی خود در را به همراه نبرید.
در حال حاضر تنها برای نسخه دوم ال جی واچ این قضیه برقرار است، همه ساعت های هوشمند دیگر هنوز به اتصالات بلوتوث و Wi-Fi محدود می باشند.
زمانی که ساعت هوشمند شما از LTE پشتیبانی کند، گوشی و ساعت تبادل اطلاعات می کنند ولی دیگر نیازی نیست که نزدیک به هم باشند.
در حال حاضر نسخه دوم Watch Urbane ال جی، بر خلاف ساعت های هوشمند دیگر، برای به روز رسانی آماده شده است، زیرا این گوشی یک مخابره کننده LTE در ساختارش دارد. امیدواریم ساعت های هوشمند در آینده هنگامی که از جعبه خارج می شوند به یک مخابره کننده LTE آماده به کار، همراه باشند.
در دسترس بودن نسخه دوم Watch Urbane ال جی خیلی تدریجی اتفاق می افتد، در پایان نوامبر(همین ماه) برای اولین بار در ایالات متحده و کره و در ماه های آینده در بریتانیا و استرالیا مشاهده خوتهد شد.
اگر ما این امکان را داشته باشیم که از یک ساعت هوشمند بدون نیاز به حمل کردن گوشی خود استفاده کنیم، این گجت های پوشیدنی به زودی تبدیل به یک دستگاه بسیار جذاب تر می شوند.

اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، نیاز است کهدستگاه های بیشتری از تولید کنندگان مختلف و ترجیحا در اسرع وقت به این قابلیت مجهز شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر