coinex
راهنمای خرید تکراتو

فیسبوک و اینستاگرام قصد کمک به معتادان را دارند

فیسبوک و اینستاگرام قصد کمک به معتادان را دارند. فیسبوک در چند ماه اخیر در حال بررسی این موضوع بوده و راهکاری برای کمک به این افراد یافته است.

به گزارش تکراتو، از این پس در فیسبوک هرکسی که به دنبال خرید مواد مخدر یا کلینیک های ترک اعتیاد باشد، اطلاعات گوناگون و شماره هایی برای کمک مشاهده خواهد کرد.

کمک به معتادان توسط شرکت های فناوری

وزارت غذا و دارو ایالات متحده در هفته آتی نشستی درباره مواد مخدر خواهند داشت و فیسبوک، توییتر، گوگل و دیگر کمپانی های بزرگ تکنولوژی را نیز دعوت کرده تا به کمک آنها، راهی برای کمک به معتادان بیابند.

فیسبوک برای این منظور صفحه ای در نظر گرفته که حاوی اطلاعات کمک رسانی است و به افرادی که به دنبال کلینیک های درمانی باشند نشان داده می شود. این قابلیت در هفته های آینده قرار است به پلتفرم اینستاگرام هم اضافه شود.

در نشست وزارت غذا و دارو قرار است چند کمپانی تکنولوژی به تشریح راهکارهای خود برای کاهش استفاده از مواد مخدر بپردازند.

قابلیت اخیر فیسبوک هم نشانه ای بر این موضوع است و باید گفت که این اولین باری نیست که فیسبوک دست به چنین حرکتی می زند؛ این شبکه پیش تر ابزارهایی برای جلوگیری از خودکشی و یا عدم نمایش تبلیغات تسلیحاتی به افراد زیر 18 سال را نیز، توسعه داده بود.

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر