coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل در حال حاضر 94 درصد از سود صنعت گوشی های هوشمند را به خود اختصاص می دهد

سود صنعت گوشی های هوشمند. اپل در حال حاضر 94 درصد از سود صنعت گوشی های هوشمند را به خود اختصاص می دهد

با توجه به گزارش اخیر از Canaccord Genuity ، اپل در طول فصل سوم سال ۲۰۱۵، ۹۴ درصد از سود فوق العاده ی صنعت گوشی هوشمند را به خود اختصاص داد. حتی برای اپل که یک سازنده ی گوشی هوشمند با سابقه ای زیاد می باشد، این یک رکورد جدید است. اپل در سال گذشته ۸۵ درصد از سود بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داد.

راهنمای خرید تکراتو

با توجه به اینکه این شرکت تنها مسئول ۱۵ درصد از فروش گوشی های هوشمند جهان است، این درصد سود فوق العاده چشمگیر می باشد. با این حال، با اینکه قیمت متوسط آیفون از ۶۲۰ دلار سال ۲۰۱۴ تا ۶۷۰ دلار در فصل سوم بالا رفته  و دارای یک حاشیه ی بهره برداری ۳۷ درصدی می باشد، اپل نیازی به این ندارد که حتما در صدر این نمودار سوددهی باشد.

بزرگترین سازنده ی گوشی های هوشمند جهان، سامسونگ، با فروش جهانی خود تنها دارای قیمت فروش متوسط ۱۸۰ دلار می باشد. به این ترتیب این شرکت بیشتر به حجم کلی تولید پول وابسته است. بنا به این گزارش جدید از Canaccord Genuity، سامسونگ ۱۱ درصد از کل سود در این صنعت را به دست آورده که در مقایسه با سود ۴۲ درصدی در روزهای اوج خود که به سال ۲۰۱۳ برمی گردد، پایین تر است. در آن زمان، این شرکت دارای یک اسلایس ۳۱.۹ درصدی از فروش جهانی گوشی های هوشمند جهانی خود بود، اما اکثر گزارش های اخیر نشان می دهند که سامسونگ هم اکنون فقط ۲۲ درصد از این سهم را به خود اختصاص می دهد.

دیگر سازندگان گوشی های هوشمند، از جمله نام های بزرگی چون مایکروسافت، اچ تی سی، ال جی، سونی، بلک بری، لنوو متعلق به موتورولا سود زیادی نکرده اند و تقریبا حاشیه ی بهره برداری آنها منفی بوده است و گزارشی هم از تلفات سه ماهه ی خود نداده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر