coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گوشی سطح پایین گلکسی جی 3 را در چین عرضه می کند

سامسونگ گوشی سطح پایین گلکسی جی 3 را در چین عرضه می کند

گوشی سامسونگ گلکسی جی 3 در چین رسمی شد. مطابق انتظار این یک گوشی سطح پایین و با مشخصات نه چندان هیجان انگیز است، اما می تواند یک خرید مناسب برای عموم مردم باشد.

گوشی گلکسی جی 3 دارای صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 1280*720 است که با تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ کار می کند که در مجموع بسیار خوب و منطقی به نظر می آید. اما تامین قدرت پردازشی گوشی توسط یک چیپ ست نا معلوم صورت می گیرد که متاسفانه سامسونگ نام آن را اعلام نکرده است و تنها پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردزاش 1.2 گیگا هرتز آن اعلام شده است. رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایت با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه از مشخصه های ساختار حافظه ای گوشی می باشد. در پشت گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی و اتو فوکوس تعبیه شده است که این دوربین برای گوشی منطقی به نظر می رسد. این در حالی است که دوربین جلوی گوشی 5 مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری گوشی نیز 2600 میلی آمپر ساعت بوده و سیستم عامل آن نیز اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود. ویژگی های جالب دیگری از جمله راه اندازی دوربین با دو بار زدن بر روی دکمه ی خانه و حالت صرفه جویی فوق العاده در مصرف انرژی باعث شده تا این گوشی قدری به گوشی های سطح بالای سامسونگ نزدیک شده باشد.
هر چند که فروشگاه سامسونگ در چین گوشی گلکسی جی 3 با ضخامت 7.9 میلی متر را در لیست موجودیت ها خود برای فروش قرار داده، اما هیچ گونه اطلاعاتی راجع به قیمت آن وجود ندارد. اما گمانه زنه ای هایی در این باره صورت گرفته و به نظر می رسد که ارزشی معادل 120 دلار داشته باشد که آن را در جایگاهی پایین تر از گلکسی جی 5 با قیمت 160 دلار قرار می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر