coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

Oppo R7s با رم ۴ گیگابایتی به زودی در ایالات متحده و اروپا عرضه می شود

Oppo R7s. Oppo R7s با رم ۴ گیگابایتی به زودی در ایالات متحده و اروپا عرضه می شود

گوشی Oppo R7s که به تازگی اعلام شد و در حال حاضر در آسیا در دسترس می باشد، به زودی در ایالات متحده و اروپا هم منتشر می شود. این گوشی را در اروپا می توانید از طریق Amazon UK، Amazon France و Amazon Germany به مبلغ ۲۵۰ پوند و ۳۴۹ یورو پیش خرید کنید. افرادی که در ایالات متحده می خواهند این گوشی هوشمند را خریداری کنند می توانند از ۱ دسامبر از طریق سایت OppoStyle.com و با پرداخت مبلغ ۳۹۹ دلار آن را خریداری کنند.

این گوشی هم درست مثل مدل های قبلی خود مانند R7 و R7 Plus اندروید لالی پاپ سفارشی شده با Color OS اپو را اجرا می کند و توسط یک پردازنده ی اسنپدراگون ۶۱۵ کوآلکام تامین می شود. اما این گوشی R7s به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز می شود و در این مورد بین دو مدل R7 و R7 Plus که هرکدام از آنها به ترتیب صفحه نمایش ۵ و ۶ اینچی ارائه می دهند، قرار گرفته است. این گوشی هوشمند جدید قابلیت های دیگری از جمله یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم و یک فضای ذخیره سازی قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی را به نمایش می گذارد.

این دستگاه از “آلیاژ فلزی پریمیوم” به ابعاد ۶.۹۵ × ۷۵.۴ × ۱۵۱.۸  میلی متری ساخته می شود و دارای یک باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی به همراه تکنولوژی شارژ سریع VOOC اختصاصی اپو می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر