coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل در حال تست تکنولوژی های جدید بر روی آیفون 7 است

اپل در حال تست تکنولوژی های جدید بر روی آیفون 7 است

اپل با گذشت 3 ماه از عرضه ی گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 اس پروسه ی ساخت آیفون 7 را شروع کرد. اگر چه این احتمال وجود ندارد که به همین زودی ها شاهد آیفون جدید باشیم، اما اپل در حال حاضر در حال آزمایش کردن تنظیمات مختلفی بر روی آیفون 7 می باشد. بنا به گزارشات، اپل 5 نمونه اولیه از گوشی آیفون 7 را که هر کدام ترکیبی از تکنولوژی های روز دنیا را شامل می شوند آماده کرده است که این تکنولوژی ها برای اولین بار است که در گوشی های هوشمند به کار خواهند رفت.
شایعه ای که منبع آن شبکه ی اجتماعی چینی ها یعنی Webio می باشد این نمونه های اولیه ویژگی های مختلفی دارند که شامل اتصال USB از نوع C به همراه هدست سازگار با آن، تکنولوژی شارژ وایرلس، دوربین دو گانه می باشد.
دیگر تکنولوژی ها شامل مولتی فورس تاچ و سنسور اثر انگشت تعبیه شده به صورت مستقیم بر روی صفحه نمایش می باشد. پیش از این ها نیز شایعه شده بود که اپل در حال تلاش کردن برای جابجایی سنسور اثر انگشت از روی دکمه ی هوم بر روی صفحه نمایش می باشد و این امر اجازه می دهد تا آیفون 7 از شر دکمه ی خانه راحت شود.
همچنین گفته می شود که اپل به دنبال استفاده از صفحه نمایش AMOLED می باشد. اگر چه پیش تر از این ها گفته شده بود که اپل در سال 2018 آیفون با صفحه نمایش AMOLED را عرضه خواهد کرد. البته برخی از تحلیل گران معتقدند که این شایعه صحت ندارد چرا که اپل سرمایه گزاری بزرگی را بر روی صفحه نمایش های LCD انجام داده است و حداقل تا 3 سال دیگر اپل در ساخت گوشی های آیفون از صفحه نمایش LCD استفاده می کند.
البته در حال حاضر نظر دادن راجع به اینکه کدام یکی از ویژگی ها به طور حتم در آیفون 7 اضافه خواهند شد بسیار زود است. اما چیزی که مسلم می باشد این است که ویژگی های جدید و کاربردی را در گوشی آیفون 7 شاهد خواهیم بود.
اما نکته ای که راجع به گوشی های آیفون وجود دارد: آیفون 4 دارای طراحی مسطح تر و بزرگتری در مقایسه با آیفون 3GS بوده و آیفون 5 نیز به صفحه نمایش 4 اینچی مجهز شد که در زمان خودش صفحه نمایش بزرگی به شمار می رفت. در ادامه ی این روند شاهد عرضه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بودیم که البته این گوشی ها اولین فبلت اپل به شمار می رفتند. با توجه به تاریخ اپل در ساخت گوشی ها به نظر می رسد که باید انتظار صفحه نمایش بزرگتری برای آیفون 7 داشته باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر